12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 2., vasárnap

Boldog névnapot..

szija
Tudom nemmost volt már hanem 30án..de én most irok..
kicsit szarul estek azok h mennyien elfeljtették=/.. persze volt akinek eszébe jutott..de mégis voltak olyanok akit a barátaimnak gondolok és felköszönt vki elötte és bebasz 1 iet :jah boldog névnapot...:S
kicsit szarul esettt mert nem 1olyan ember volt akiröl azthittem h gecijóba vagyunk..vagy lehet h csak tén elfeljtette de tök szarul eset..mintha másképp is állna már hozzám=/
és mégvoltak olyanok akiktöl nemis gondoltam volna h annyit nem modnanak h bazmeg ..nemvártam én senkitöl semmit.. deénis midnig felköszöntöm öket..1 kurva szóval de hát lehetcsak én gondolom máshogy..mid1 arrol  a naprol annyit h gecijóvolt a többi:D  átmentem csabára és Ancsáék mögött Matt,vivi,rami, márk,stb nagyjábol a szokásos bandával egy gecijóestet töltöttünk iszogattunk:)és tök jó fejek voltak  a rendörök is:)
jóvolt(L)
http://www.youtube.com/watch?v=Y-ztyuFxweo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése