12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 24., hétfő

1 kikurt jo hétvége*-*

hát ugy alakult h nem mek pestre elöször mert Mimi elutazottS:
aztán mégiscsak ugy dönöttem joblenne fent igy hát felmentem:D
beültem a vonatbaXD jót szakadtam:D beült hozzám 5 csávóDX és bealudt mind:D én meg videora vettem öketXD ahogy alszanak gecinagyvoltD:
aztán megérkeztünk Ciklon várt:D aztáén mentünk deákra :D ahol ott várt minket 2 csajszi és Denni :D ott bezsélgettünk meg minden:D aztén nemsokára Jött Sanyi :D aki mondta h megy Zp-be:D h nem e megyünk :D hát mér ne:D csak 1 cink volt:D nemvolt zöld kártyánk de hát próbálnmi lehetXD bemutattott a szüleinek:D gecinagy arcok voltak:D aztáne elindultunk és is :D elsöre nem engedtek be:D aztmonták szülö><
XDhát akor jött az ötlelt papa mama:$xD hát Sannyi szülei voltak :D am még volt velünk 2 haverja sanyinak öket kifelejtettem:$XD öket még deákon szedtük össze:D aztán végülis a szüleivel beengedtek minket:D bementünk leültünk:D köszöntünk az ismerös arcoknak:D kicsit benéztünk a koncerttérre alvinra:D de kibaszott sokan votlak :D rendgedtek punk és imo,**
 aztán viszamentünk:D ahol elsönek voltunk :D elöször vetünk piát és cigit:D öszeismerkedtünk 1pár emberrel:D aztán egyik kiscsajt megmaszíroztam meg Hopát:D meg még aszem 1 embertXD hát már bért kelletvolna szednemXD jah meg nyulta mindig hopa  acigimXD de mind1 azér adtam neki szívesen:D aztán ott iszogattunk kicsit becsicsentettem:$ am köszi tina a haj és sminkcsinálást h segíttettél átmenni még1x rajta(L)
aztán 1x csak meghallotam az egyik kedvenc számom :kurva élet:D mentünk tombolni :D pont azvolt az uccsó:D aztán ien táncterem szerüségen zenék mentek:D tankcsapda:sextárgy, 30y:bogozd ki:D stb.. gecijovolt(L)imádom tomboltunk :D kicsit  fel is kurtam az agyam de az lényegtelen..
aztán megjött korti is:D nem engedték be:DXD mernemvolt nálla a személyie:D de aztán bejkött csak vhogy:D aztén felültünk metaxa teraszra ott beszélgettünk pipáztunk :D stb amköszi szandi a bezsélgetést(L)=)
aztén oitt fényképezkedtünk emg midenn:Dpersze apánnkkal isXD^^
azután midennki elkedzett szivárogni éjfél volt:D hát mivel elment már az utsó minden:D iyg felhívtunk ciklon pár ismerösét és 1vkinél tudtunk volna alundi és elindultunk:D de abuzson bealdutunkXDDD és vmi ilona telepnél száltunk le:|XDD 2 csávóval kiknek a 3dik emberük nemakart leszálniXD és fent maradt:D hát jó mit csináljunk ezsembe jutot hát stoppoljunkXD soha életembe nem volt ien de hát na 1x élünk kiáltam az ut szélére nem telt el 20 mpXD és megálltak:| 1 fekte kocsi sötítített ablakkal:| beis szartunk :D kérdik hova megyünk két 30 éves RÉSZEG tag volt:O hát gödöllöre bezsáltunk aztmodnták a lányokat akik bulizni menntek és hazafele mennek midnig elviszik ez a dolgukxD hátjóXD gecijofejek voltak:D durva voltXD szakdtzunk annyit:D a csávó érdkeesen metn a sávokba kicsit nagy széllel és sebességel..:O partunk is de kva nagy élmény volt(L) ténleg 1 örök:D elkedzik 3 napja részegek:|:D gecijvotl:D
leraktak mineket ház elött megköszöntünk és go be aludni :D rohadt jo kis napvolt:D aztán másnap felkeltünk ki keletibe:D aztán szakadtunk mert vonatot vártunk mert 1 kisgyerek a szüleivel ottvotl és megvolt álldva a galambokkalXD és bazki hazavittek eggyetXD megfogták és elraktákXD kva nagyvolt:Daztán jött a voncsi :Dciklon kikisért:d Kiszurtam h oszim fent ül:D elköszöntem ciklontól beültem oszimhoz bezsélgettünk és hazajöttem:D
szal ez 1 örök emlék volt kva jovolt megérte felmenni mig igyis h mimivel nem tallhattam=/de legalébb bezséltünk telón:)
jo volt nagyon(LL)
és kösziCiklon mindennt<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése