12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 30., vasárnap

Szombat:)

NA hát elözsör ugyvolt h megyek pestre mimihez:( de sajnos nem ,mentme mert beteg szegény:(
igy hát akor ugygondoltam bemegyek csabára és ink eliszom a zsém:XD
igyhát zsozsi kikisért az állomásra bemetnem csabára ancsa és gyucha kint várt az állomáson:)
aztán beültünka restibeXD szakadtunk a csöveseken:D meg zenét halgattunk ancsa elkedzett inniXD meg billiároztunk meg csocsoztunk:D hamarosan megjött benő:)
aztűn jöttek vakarcs nikiék is:D utána jött birkás tomi és vitális máté is:)
bejött a csapat indulhatunk:)
kimentünk 1 pályára és a mellet volt 1tető amire kva nehezen felmásztunKXD hát élmény voltaz tutiXD
felültünk és beakartuk idniítania  vizipipátXD hát rájötünk h se alufólia se víz nemvotl:Digy elmentek birkásék vizért mi meg kiszedtünk 1 cigisdobozból az alufóliátXD és 1 kottonnal rögzítettükXDDDDDDDDDDés még került bele kannás isXD szal Koton+kannás=tökéletes vizipipaXD
aztán már meheetttt is:D
iszogattunk mdienn:D késöb jötek tituszék:D
bebasztunk már akiXDDD
aztán mdienkki lassan haza mentXD de enynit szakadni és ezek apoénoKXDDDD
lakkozod a hajamX?DDDDDDDDDDáhhXDmeg takarogy már inen klepotáraXD kegyetlenvolt:D benő röhögése XDáhhXD
birkásék a centernél leváltak:D aztán hazakisért minket gyucha és néztük a mekinél az ien felszálló lófaszokat kibaszott nagyovotlO:O
sokkaltunk rajta:O
vki bezsívva sztem azthinné h ufótámadásXDDDDD
aztán vettünk kaját elbucsuztam Gabitól:$...
meg ancsa is és bemntünk D:
ancsával még 2és fél óra hosszát beszélgettünka sötétbe midennröl és hát rájöttem már 1 ideje h fecó mellet ö a másik besztem(L) hajnali fél3kor ott sirtunk h mennyire szeretjük egymást(L) nagtyon megható volt de anyira tökéltes:)
nagyon szeretlek(L)máskoris=)
aztán elaludtunk:)
és ime 1 közös képünk:)
ő is az fecim mellet akit ténleg barátnak nevezhetek:)
és igaz öszinte:)

2 megjegyzés: