12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 6., csütörtök

Felébredtem reggel, könnyes szemekkel.. néhány könnycsepp végig folyt az arcomon - tudtam, hogy megint újra veled álmodtam.

Felébredtem reggel, könnyes szemekkel.. néhány könnycsepp végig folyt az arcomon - tudtam, hogy megint újra veled álmodtam...Minden este kitéptelek a szívemből, de te reggelre újra ott voltál....
Egyetlen bűn, ha érezni nem mersz, és lassan elhiszed talán, hogy nem hiányzom úgy...
A legtöbb ember ott hibázza el, hogy néha léhán álmodozni mer...furcsa napok furcsa óráiban egyedül bolyongunk, összezavart testtel, rosszul működő emlékezettel. Menekülünk a nappaltól egy furcsa, részeg éjszakába....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése