12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 28., péntek

wahhwahhwahh

ma tökjól indult és telt  a nap nagy része:) voltam suliba megirtam a fizika tz-t:|offXD tuti karó:D
aztán angol kisérettségi irásbeli :|offDX
aztán mentünk cintivel hozzá meert megigérte h segít szakmaiból:) elmetnünk hozáá tökjót bezsélgettünk aztán jött betti és segítettek . Mentem aztán haza:D és bezsélgettem bettivel is :)
utközbe találkoztam a buszon nitával :D ö is ment metthhez:D hát akor menjünk eggyüt:D de elötte gyorsbeugrottunk ancsához :D én mondtam h ott maradok aztán meünk át metthez és nita elindult át .
de nem telt el 5 perc már jött midennki márk,matt,ancsa még 1 márk és bnöje.D késöbb benő és fecó is bejött meg 1 picit ramiék :) iszogattunk nagyon jokat bezsélgettünk:)aztán jött a 10 óra ancsáék kikisértek :) utközbe találkoztunk vakarcs nikivel momoval gyuha gabival meg  kochilával:)
kicsit megkergettem tomitXD aztán mentem a vonathoz:)
elköszötnünk midnen:) megbezséltük hogyha nem mek netán pestre akor veszünk egykis...:P és megyünk babylonba:D ahhw hát nem szerettem volna hogy igyalakuljon=/ de mimivel nemtudok talizni mert még midnig nagyon beteg=( gyógyulj cicc(L)**
és hát ez ugrik megint/= szar ez a távkapcsolat/=
és valszeg a jövhét is of flesz:S
na faxa,,,
igy hát nemtudom mileza: na mind1
ancsával holnap bebaszunk mint a szar szemétoo(L)
szeretlek titetket barátiam(L) egy csodálatos este volt*,*
kár h hazakellet jönnöm ezért h lehangoljon ez/=

A barátság olyasvalami, amely szinte az emberiség fölé emelkedett. Ez a szeretet mentes az ösztönöktől és a kötelezettségektől, ugyanakkor szabadon vállaltuk magunkra, szinte teljesen mentes a féltékenységtől, és nincs alárendelve annak a szükségnek, hogy szükség legyen ránk, a legmesszebbmenőkig spirituális dolog. Olyasfajta szeretet ez, amelyet az ember az angyalok között képzel el.


Elmúlnak így azt estjeim
nélküled, csillagom.
Olyan sötét van nélküled,
szemem ki sem nyitom.

hiányzol nagyon már mimi:"(
szeretlek,<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése