12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 26., szerda

fekete könnyek melyektöl sosem búcsúzom"

azzthittem már midennnek vége amin keresztül megyek.. demég csak most jön  a java?
felcsillant az ajtó mögül 1 fehér fény vki számára átlép rajta? vagy ittmarad?
mi más marad akor ha átmegy?
fekete könnyek melyektöl sosem búcsúzom"
talán valaki érti.. mit is jelenetek ezek a szavakk.. mert már végleg rám ragaadt..
nemszabadulok sosem töle?! ugylátszik..
a részemmé vált?!
és mivan ha kiakarom tépni?!
sikerülhet,,
öszekkel szednem magam,... nemhagyhatom h ennél jobban is padló legyen..
nemlátszikrajtam ha megismersz de aki közel áll hozzám megérzi h nemoké...
fulladok...saját fekete csillogó édes könnyekben..
miért van ez miért igy van ez:?



a mai napról csak annyit h jovolt Elmentem metthez ottvolt márk:)bezsélgettünk stb.. nemsokára jöt ancsa és gabi is de nekem mennem kellet=(
de legalább nemsablonnapok..
mostnicns kedvem sokat irni off van lelki terror,,
1 vkinek meg csak annyi: én megaadtam azt h beszéljük meg belementél.. tegnap meg ..pf.. hát akor nembezséljük meg élj abba  a tudadtba h joban vagyunk.. már mcsak ugyis megkeserítesz midennt jobban...:S
ha lene benned vmi talán mondnanád h na bazmeg.,.anyád, vagy vmi...


örülnék vkinek ha ittaludna nállam pénteken h ne legyek egyedül:$vki?:)

my crazy angel(L)(L)(L)(L)szeretlek egyetlenmimm(L)
hiánzyol:"(
te vagy az egyik olyan személy amely olyan mint én közel állsz hozzám midenhogy:$<3

2 megjegyzés: