12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 2., vasárnap

1Kellemes hétvége Pesten:)

Nah hát szombaton felhuztam pestre Mimihez:)
és beértem keletibe midenn:D szarrá untam magam a vonatba ugyanis egyedül mentem.DXD
aztán felhívtam Mimit és mondta h majd vmi barna hoszab haju gyerekkkel talákoznom kell mert ö is jön:D
a neve dávid volt:D gecijófej ember:D tökjót bezsélgetüünk:Daztán felértünk Pécelre:D
kijött értünk Ciklon:DElmentünk mimihez ott dvd-ztünk:D és aztán gondoltuk felmegyünk visza :D találkoztunk Robival és visszajöttünk
mentünk mentünk vmi erdöszerüségen vagy minXD átkeltünk hát kegyetlen para volt:D(legalábbis nekünk ciklonnal)
mert egyfolytába a hülyeségeket traktálták:D
de azért kellet azoda:D
monjduk elsönek nem akartam bemenni :P
aztán kerítést másztunKXD
és beültünk 1 játszótérre ottt iszogattunk bezsélgetüünk:D fellelsz vagy merszeztünk:)
jóvolt nagyon ez az este:D aztán még kóvájogtunk 1 kicsit kajáért meg midnen:D
gecijóeste volt:)(L)*-*
jah és örülök h Kortival végre tisztázhattam a helyzettet:)<3

na puszipá
http://www.youtube.com/watch?v=cbKn6LSLONg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése