12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 22., szombat

Péntek este(L)

Ugygondoltuk Márkkal Matteel és Ancsával hogy kimegyünk Fecihez megint^^
hát ugyis volt elindultunk 6körül gyulaváriba:D
ott taliztunk Fecivel elmentünk ciigit és piát venniXD közbe szakdtunk 1 nön akia gyerekét pisiltette a bolt elötXDDDDD nagyvoltr:D
kissebeket szakadtunkXD
aztán elmentünk fecóhoz:D köszöntünk bezsélgettünk és beült midenki kockulniXD
aztán fecó apukája mondta h löhetünk:D és a többiek löttek:D célra perszeXD nem egymásra:D
én nem álltam be:D én ink vidiztem:D
aztán uncsiztam és viszamentem.D gépeztemD: és bezsélgettem Feci testvérével és a barátjával:)igazán aranyosak:)
aztán ettünK:D
kva nagyvolt :Dülönk a konyhába:D és ment bent a lap-topon a zene és feco anyuja olyan aranyosa mondta h gyereket bent csörög a lap topXDDDDDDDDDDDDD
kisseb viccvoltXD
aztén ettünk tovább:D ülök fecó ölébe ö lehajolt és elkezdi 'szúnyog"
erre Hottie bepucsítXDDDDDDDD
mert ugyértettem szur és h könnyeben tudjon lehajolnIXD de kissebet szakadtunkXD rohadt nagyvolt:D volt nagyon sok vicces dologXD kegyetlen volt:Dazután bent táncoltunk parytztunk és iszogatunk:D jah meg hajatfestettünkXD meg mett megcsináltaien gothosra  fejem:| durva volt:D de azért josi volt^^
nemsokára fél 2is lett:|
nagyon elszaladt az idö:D
és még felakartunk menni körülnézni :D
utközbe sétáltunk énekeltünk üvöltöztünk:D fecóék bemásztak 1 sulibaXD aztán sétálgattunk és márk hirtelen becsöngetett:D és szaladtunk mint ageciXD itt is volt 1 kiasbvzott nagyélmény
"hát ezt elfingtam"XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD szerintem ancsával ezen annyit szakadtunk h 1 örök élményXDDDDDDdd
aztán leültünk 1 tó partrra és ott videóztunk fényképezkedtünk:D
meg fostunkXD 1-2 dologtólD:
és a halál sötétbe kisért minket haza:|XD rohadt jovotloXD olyan sártengerekbe mentünk h off:D de rohadt jovltXD mega  szántófőldXDDDDD
jovotl nagyon jovlt(L)aztán hazametntünk és aludutnk:D
én másnap hamar keltem mert mennem kellet nagyanyámhoz:D
aztán go haza:D és azóta kockulokxD
na most meguntam:D majd lehet közzé teszek pár képet:| hamerekXDD na szija(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése