12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 17., hétfő

nemjön össze semmi

annyira faszomkivan már-.-"

„Elszorul a torkom, ha szembe jössz velem. Elárul az arcod, de nem beszélsz te sem. A boldogságunk mellett csendben elmegyünk. Mondd: Miért jó így nekünk?
 azthittem megtudjuk bezsélni
azthittem te is más vagy
azthittem normális vagy
azthittem fontos vagyok nekd ahoyg mondtad...:
azthittem ez mind igaz
miért hittem?!
mért hiszek midnig benne ujra és ujra? hiszen az eszem tudja h olyan nincs mit akarok.. tudja. mégis....S.
nehéz leinri...
néhány szöveg mely sokat jelent:
"Miért csinálod ezt Velem?
Szeretlek... Eddig nem mondtam, mert nem éreztem igazán... Most, hogy elveszítettelek, érzem, csak... De tudom, Neked ez már nem jelent semmit... Csak egy szó, mit nem viszonzól többé már... Csak egy érzés, mi hidegen hagy most már, csak egy szó, mi lelakatolt szívekre talál..."


"Fáj, hogy mással látlak..
Fáj, hogy másnak mondod, hogy imádlak..
Fáj, hogy neked adtam a szívem és te csak játszottál..
Fáj, hogy tudom te csak kihasználtál...
Fáj, hogy tudom te már másra vágysz...
Fáj, hogy tudom te már messze jársz...
Fáj, hogy még mindig szeretlek...
Fáj, hogy téged sohasem feledlek...

Fáj, hogy mással vagyok és közben néha mégis rád gondolok...
Fáj, hogy még az emlékek visszatörnek...
Fáj, hogy mennyit szenvedtem érted...
Fájnak a percek az órák és a napok...
Fájnak mert nem tudom feledni hiába akarom...

Sírni már nem fogok...
Érted biztos...
Elég volt az a millió könnycsepp...Elég volt a bánat!
Bár szeretlek örökké de már nem várlak..
Nem várlak mert nincs értelme..
Ahogy jössz úgy mész is...
Nem is baj.. Csak néha fáj.. Mert tudom hogy csak hazudtál..
Hazudtál mikor azt mondtad szeretlek...
Hazudtál mikor azt mondtad soha el nem engedlek..."
Rád pazarlom minden gondolatom. Érzelmeimet ki nem mutathatom. Én téged hosszan ölelnélek, mert csak miattad élek. Bárcsak elmondhatnám: szeretlek, örülök, hogy megismerhettelek. Végre kiírtam magamból, amit kellet, remélem, ez majd téged feledtet.”

Kimegyek a temetőbe pihenni, oda, ahol a szívem megszűnik dobogni. Mert azt mondják, ott is van így élet

„Oly szomorú mindig egyedül. Valakit mindig hiába keresni, valakit várni, aki nem jön többé. Valakit szeretni titokban örökké!”
Haldoklik a világ, elmúlik mi szép. mFagyos érzelmek közt koor lett a kép. Vágysz egy gyengéd szívre, mit sosem érhetsz el, könnyben úszó kérdésedre senki sem felel. Elmúltak az álmok, elveszett a vágy, hideg már alattad az egykor melegágy. Csillagok fénye alatt végső utad járod, tudod, hogy elveszett, mégis visszavárod!” és itt még rengeteg van ami csodaszép*,*
http://angelprincess.freeblog.hu/archives/2009/05/16/Vegyes_idezetek_csalodasrol_szomorusagrol/ 


Köszönöm Gabi h melletem álsz ienkor(L)(L)♥

2 megjegyzés:

  1. hát igeg.... tegnap kicsit kész voltál probálkoztam de nem ment nyugalom én it vagyok ha kell bármi vagy tudok segíteni csak szolj és már ugrok (L)

    VálaszTörlés