12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 16., vasárnap

*az őszintén neked csak 1szó akárcsak a szeretlek..*

Mindent máshogy látsz,mindig máshol jársz,mint Én.
Az utunk eltűnt rég,az összes emlék szép,a miénk.
De minden perc mit éltem veled tud már részen,a miénk.
A mosoly rajtad még,pont olyan mint rég,csak már,nem az enyém.
Miért kellett másképpen,miért van, hogy mást érzek mint te, nekem egész másról szól, még mindig kívánlak, csak tudd én itt várlak örökre és minden rólad szól.
Más volt,többet nem kérek már csak pár szót,pá-pár szót.Más volt,többet nem kérek már csak pár szót,pá-pár szót.Más volt,többet nem kérek már csak pár szót,pá-pár szót.Más volt,többet nem kérek már csak pár szót,pá-pár szót.Most már nagyon bújnék, valamit súgnék,NEKED.
Van ami meg van benned,ami el nem enged, csak veled.
A szívem itt maradna mintha mást akarna, taszítasz.
Nekem a régi kell,tudod a régit Te, régen más volt.
Miért kellett másképpen,miért van, hogy mást érzek mint te, nekem egész másról szól, még mindig kívánlak, csak tudd én itt várlak örökre és minden rólad szól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése