12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 20., csütörtök

..

épp unatkozoko:O
buborékokat fúlykálok(szinten vagyok)XDD
holnap megyek Fecimhez MAttel és Márkkal meg Annel(L)
jolezs megint*-*
aztán vasárnap go Pest(L)valszeg megyünk az s.o.s partyra:D
alig várom már hiányik már nagyon a cicám(L)*-*:(


mostanába próbbálok 1-2 dolgot kizárni az életemböl... és próbálok ugycsinálni mintha leszarnám.. bár ez megyis.. néha 1-2 ember aztse érdemli meg h hozzászoljak.. mégis bezsélek vele..
majd megváltoznak..elhizem h soxor énis gecizek mert nemvagyok énsem egy angyal denah..
a

a mai nap taliztam ancsával(L)jovolt vele és holnap is nagyonjólezs<33
talizok GAbival meg Gabriellával is :D
uncsi van ..
de most legalább van vmi életjeleim  nem modnom h élvezem a hétköznapjaim de legalább ahétvégiemen boldog vagyok... az alchohol boldoggá tesz.. és késöbb az a kevés kis öröm kihányva fexik a kövön:D
de legalább van vmi..

na jó nemtudok mit irtnixd
na puszkóó:D majd jelentzek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése