12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 30., vasárnap

tíz év mulva..

tíz év múlva...

Tív év múlva hol leszel?
S én hol leszek?
Ki tudja? Az mondja meg!
Az életrejtélyt ki oldja meg?

Szeretlek majd még ilyen tűzesen,
s addigra átgondolod tüzetesen
mit is érzek írántad,
szeretsz majd, vagy vár a bánat

engem, s egyedül leszek teljesen.
Vagy szeretjük egymást lelkesen?
Vajon megöregszel? Vagy maradsz ilyen
kis kocos? Milyen leszel, mond milyen?!

S én? Kikelek a bábból, mint a lepkék?
Vagy maradok aki vagyok? Élek eképp,
mint egy kislány, ki csak rád vágy'
s egy csókodért vállalná a halált.

De lehet előbb meglesz az is,
lehet öt év elég ahhoz is,
hogy örökre belém szeress,
de kérlek meg sose vess.

Túlságosan kellesz te nekem,
s várna téged is e szerelem.
De ha az se lesz azt se bánom,
mert tudni milyen leszel arra vágyom.

Tíz év nem sok idő, de sok minden változhat,
a legnagyobb hívő ez idő alatt elkárhozhat,
s minden szerelem örökre elmúlhat,
de vajon a szóbanforgó is e sorsra juthat?

Nem hiszem, de majd meglátjuk,
s ezt a rövid kis időt kivárjuk.
Tíz év, mi az nekünk?
De mi lesz akkor velünk? S hol leszünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése