12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 6., csütörtök

?!

Nagyon rossz ez amit bent érzek/=
nemtudom milesz velem.. de elvagyok ismét vezsve:( ott vagyok megint ahonann indultam.
sok érzelem kavarog bennem melyeket nemtudok helyre rakni és ki fogja helyre rakni ha nem én?!
azthittem ez olyan nagyszerű
és könnyű=/
hát kvára tévedteM...
arra kérsz válasszak!
de mégis hogyan?! mien alapon?
és ha nemakarok..? ha nemtudom mit akarok? vagy csak eltünni ...
kavarog bennem midenn szar.. midenn lelki baj.. melynek megvan a háttere ... és vajon viszatudom fodíraani? eltudom magamban rendezni a dolgokat vagy csak mélyebre kerülök?!
rádásul nemcsak lelkileg van bajom.. hanem midnenhogy=/
csak kibaszik velem miden/= annyira faszom kivan=/
soxor
csak aztlátják mennyit mosolygok mien hülye vgaoyk és mennyit szakadok.. kár h nemtudják mivan belül éspróbálok mosolyogni ami néha szarul sül el.. ienkor utálok és átkozok midnent/=
egyik haverom is idegesít..néha ien néha olyan=/nemértem mire jó ez neki?
élöben telefonon olyan  mint régen... vagy csak állca? nemtudom..
de szarul esik töle nagyon:S
ehéz olyasmire várni, amiről tudod, hogy talán soha nem fog megtörténni; de még nehezebb feladni, mikor ez az, amit mindig is akartál...

 Tudod ez az az állapot,amikor az eszed már felfogta..csak a szíved még nem tudja!
Végignéztem ahogy a falak összeomlanak körülöttem, de nem hiszem hogy újra tudnám őket építeni...

Nem kell senki, még ha a helyeden több százan is állnak, hogy mit vesztettem el, igazán most fogom csak fel, egy mondat kellett volna: soha nem engedlek el....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése