12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 18., kedd

pf....

én elhiszem h te is kibaszottul sajnálod ami let köztünk..
de ezért ez már nagoyn sok:@
én próbálok nem kcsöög lenni.. de uyglátom nem is érdemled meg..
söt rohadtul fáj h most is lekurvázol mert nemvoltm hajlandó köszöni.-.-
csodálkozol:?!
tegnap öszevesztünk.. megmondtam h ne is köszönj.. de h már lekurvázol
neked semit se ér ami volt köztönk?!
vagyis bocs
mert hallgattam az érzelmekre és volt amivolt(...)
hközel engedtelek magamhoz nállam aludtál 3x.. és hittem nekd
és akor ne higgyem azt h csak szex miat?!

röhej..
nem tudok bízni benned elegem van.. már.
és leis tagadod holott viszamondtájk?!
na mind1..
lehet soha többet nem bezsélünk lehet job..
és még nem is akarod megebzsélni,,ha nem ennyiu :cső.
(Y)büszke lehecc magdra:D
én próbálktam megebzsélni.. és milett belöle.,?ugy ujab...
aznap jovoltam utána ujjab vezsekdés.. csodálkozol ha ien vagy?!:'(rohadtul fáj..
majd lezs ami lesz:S=/
lehet féltékenyésvöl csinálja?
és nemtudatosul benne h igen is ö kell nekem?!
tudatalatti lennne,:S
kiváncis vagyok:S
:'(
szar kedv csá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése