12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 16., vasárnap

IMÁDOM(L)XD

Úgy szeretlek kedvesem,
Lángol érted a szívem,
Imádom a mosolyodat,
Mert kirúgtam a fogaidat.

Úgy szeretlek kedvesem,
Hogy hátbarúglak rendesen,
Kitépem az összes hajad,
A hülye fejeden semmi nem marad.

Úgy szeretlek drágám,
A füleid is levághatnám,
De nem teszem, mert nem hallanád,
Ahogy suttogom: "a büdös jó kurva anyád!"

Miközben a sok szépet suttogom,
A görény arcodat megtaposom,
Ha sikítani mersz, én orrba váglak,
Hisz tudod, hogy mennyire imádlak.

Olyan csodálatos lenne,
Ha belemásznék a képedbe,
Elvágnám a gigádat,
Benyomnám az orcádat.

De előtte leszedem a lábadat,
És mind a két karodat,
Belerakom a szádba,
De jó napom van máma.

A fejedet lenyomom a WC-be,
Majd belerakom egy vödörbe,
Ráverek négyet a tarkódra,
Majd rárúgok hármat a bordádra.

Most elhagysz engem kedvesem?
A sok szép után így bánsz velem?
Mit ér nélküled az életem?
Összetörted a szívem!

nézd meg és halgasd,**,,*,**,**,lécyyy*,*,*,**,,*
enegem elvarázsolt:$szeretem az eröszakot$XDD

http://www.youtube.com/watch?v=NSTbZ3geRaE&feature=player_embedded
meg eztis
http://www.youtube.com/watch?v=EARngI2xY1E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése