12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 5., szerda

Pár napos szünet..

Tegnap elött eldönöttem h átmegyek gyulára Fecimhezz:)átmentem városba voltunk midnen:D vettünk vizipipát :D amit nálla kiis próbáltunk meg hajatfestettünnk:D hát jóis let meg érdekes:D.
Aztán ott bezsélgettem msnn-en Zolival és elhívtam megint hozzánk.Azért is mert volt 1-2 dolog ami nemvolt letisztázva, meg pipázni .hazajöttem gyulárol meg is bezséltük h megvár az állomáson.Találkoztunk beszélgettünk minden de miden szarrol és nem arrol amiröl kellet volna..
aztán hazajöttünk Pipáztunk bezsélgettünk és lefeküdtünk aludni" amiböl aztán beszélgettünk. meg egyebek amik nem publikusak....:P jo volt vele megint hiszen már ez 3-dik volt h itt aludt és ezviolt..
másnap átmentem  vele csabára fura volt.. olyan volt mintha együtt lettünk volna.. csak mégsem:S
de hát eddig is ezvolt.. csak mikor legközelebb talákoztunk volt más..hát ellköszöntünk.. egy dbig megint ez lesz talán?! furcsa dolgok ke verednek bennem...
lenne1 nagy dolog amit fel kellene áldozom érte.. de...
aztán hazament elindultam Matthewhez mert oda kellet mennem utána.. utközbe találkoztam ramival és márkkal,elmentünk Mattért.aztán Pedig ancsához:D
ott pc-t szurtunk 1 ismerösnének kicsit vicces votl h a csávó beájult majdnemXDpedig csak orr pc volt..XD
na midn1:P
aztán kiültünk ancsáék mögött pipázni .
Mondta Matt h átjnnek hozzám Muronyba:D Ramival és Márkkal:d
este át is jötteK:d
Kiültünk pipázni és innia  jácira de nemigazán volt senkinek hagulata hozzá:D
igy ittunk picit.. stbés hazajöttünk:D
itt dvd-ztünk:XD nagy nehezen:D aztén midnemki bealudtxD meg megijdetünk jóvolt azért:D
másnap felkeltük ettünk öszepakoltunk Matték napoztak:D majd kikésrtem öket az állomásra:D jovotl:D bár igaz Mették jokat szakadtak 1-2 dolgon:D meg persze a ,maradarak borgarakXD meg mden:D jovolt^^
xD
(L)napuszkü

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése