12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 9., vasárnap

Meguntam.

Meguntam hogy foyton szivacc.
meguntam h folyton átbaszol.
meguntam h folyton hazudsz.
meguntam várni.
meguntam bízni.
meguntam benned midnent.
meguntam hinni benned.
meguntam sírni miattad.
meguntam hogy ien hülye vagyok és leszek.
meguntam h szeretlek.
meguntam h kedvellek.
meguntam h hiába.
meguntam az érzelmeied.
megunntam h vársz rám és én nem látom.
meguntam h aztmodod h baszottul imádsz s talán szeretsz..
meguntam h már nemtudom mit akarsz.
meguntam h mindedjik 1 fasz.
meguntam h csak a farkatok irányít.
 meguntam h érzelmeitek nicsnnenek.
 és meguntam EZT IS.
 maybe..
talán.. majd1x ujra.. NEM UNOM EZT!
és képes leszek aztmondani h nem szarom le és igen is nem unom és kvára érdekel.


Minden azért olyan szép, mert vége kell, hogy legyen....:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése