12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 31., hétfő

offf de azért♥

hát ettöl  a mai naptól nagyon féltem de hát nemis csoda:S
faszom kivan elöre is:S ma irtunk szakmaibóL:|
S:
nemigazán tudtam semmit:S
pedig ha ez karó lesz akkor elvileg ebböl is meghuznak(Y)
na midn1 fasza..
hazafele találkoztam Mettel mazán vivivel Patrikkal és Henivel bezsélgettem velük pár percet mesélték h mien kurva jóvolt románia:D hát ha lesz ismétlés akor lehet legközelebb énis mek^^
dezaért jovolt^^
 a hétévégér viszont gecire várom:D megyek fel Ottora^^ és végre talizok mimvel^^(L)(L)
nagyon várom már:)
valszeg ancsával szurunk pénteken pc-t megakarom alulra is szurni az inyféket:P mert ugy még nem láttam senkienk:D és ahhw annyira jolesz^^
holanp meg pipázunk suli után ancsánál^^
tökjólesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése