12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. május 11., kedd

már rég ittunk együtt8(
n nem akarok eltávolodni=/  csak mostanság alig beszélünk.. mind a ketten sokat változtunk:S

*nyáron be kéne mindent pótolni:Smegmég a hónapban..^^,,

hát jóhogy:S de nem éri meg..:S
e de szoktál valakivel erről beszélni?=/mert ígynemjó=/
edig kikéne mondani mindent
*mert nem jó ha magadbantartod
*csak emészt:S
=/ minden érzés:Sminden gondolat:S
*gondolom:(

*ki kellene mutatnod az érzéseid=/
*mármint nem annyira h huu most elbőgöm magam a suliban
*hanem csak annyira h észrevegyék h valami nincs rendben=/
mert én se tudtam h ez a helyzet:S:S
 sok midenn elöjött ebben bennem...köszönöm(L)


óhhh édesem.. te nem az vagy akit azthitem h megismertem,akit megszererttem te más fiu vagy...:S te nagyoin más.. nagyott csalódtam.. de nagyon=/good bye my lover good bye my friend
annyit tudnék irni.. demost nicns kedvem:(majd 1x..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése