12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. április 29., csütörtök

Invalid arguments...

Hát hol is kezdjem.. a mai napom teljesen off...
szétbaszni sikerült az emberkéknek rendesen(Y)
elmentem reegl suliba stb..szokásos .suli után leugrottam Ancsához aztán Matthez:) utána hazajöttem :D
jah és ancsátol kaptam 2cuki kis vöcsköt:D
na midn1..
itthon gecire felidegesített 1 ismerösöm...mert már csak igyhívom.. hátnemgondoltam h igy fogok benne csalódni.. hihetetlen h szinte midnen férfinak csak szexre kelleneke a nök:D
hát már aztiszem nincs semmien különbség..ccsak aztnemértem miért kellet hazudnia?!miért kellet olyanokat modnania ami k*vára nem ugy gondol vagy érez:) sosem fogom megérteni.. mind1 nevet nemakaork mondna.. tudja az kiröl van szó;) na ennyit róla szerintem egyáltalán nem lepte meg amit modtam neki... hisz jogosan tettetm BEFEJEZTEM! midnehol megtelik a pohár kész pont.
van még 1 dolog ami nagyon aggaszt 1 pletykábol indult el 1 pesti barátomrol szol..és rolam h elvileg modnott vmit.. nemszereteném eztzide leirni mert elég durva és nemtudom h igza e már.. vhogy annyira durva és meghökkentö h ténleg eztmondta?!
aki nekem eztmondta rendesen felborították itt a csabai életet:O (Y) szal kitudja..lehet csak hazudtak mind1 utána fogok járni..mert énis hülye3 vagyok és csak oltogatok nem járok utána.. midenn képpen tisztázni szeretném.. mert fontos nekem az az ember/=
igyis nagyon sokat veszekszünk és nemakarok már többet..igyse olyan mint régen volt éslehet nemis lesz olyan=/ de próbálom..na mind1 remélem a hétvége során kiderülmmidenn  nem szeretnék benne is csalódni merrt nagyon szeretem=/:(bár néha én se ugy viselkdek vele..de öse=/..
Holnap végre megyek Pestre Mimimhez^^ jolesz megint^^ majdjelentkezek puszpá^^mindenki jöjjön szombaton AFCre:P .

A szív, ami szeret,
mondd, miért pusztít,
ha másra is jó?
(...)
De a gyűlölet tüzén
nem fog sajnos a szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése