12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 11., szerda

szerelem,érzelem stb

kitépem a szívem és a kezedbe adom...vigyázz rá a tied:)... nekem már régóta nem kell !!csak a megfelelö emberre vártam..
nemtudom mivanevvel a mai világgal.. midnenki panaszkodik ezek a lányok,fiuk,mien hülyék nemértem öket? miért ez.. miért az...
mindenki elvan sulytva?
desok igazság van   A KÉrdések között..
van aki több mint 1 szenvedély és van aki csak az..
miért van az h a  mai párkapcsolat alakítás arról szól h : csak legyen vkim leszarom h ki és h szeret e.. ennek öszintén mi értelme van?
midnen jöttmentel öszejönni?..
és h találkoznak elöször és egyböl jajj de szeretlek öszejönnek..
rövid idön belül pedig kiderül h mien  másik is.. igen erre való h megismerd a másikat.. és a megfelelö szavakkal dobálózz.. randizz h kiismerd:D igen sokmidneki gagyinak tartja..lehet az de sokmidnenre jó..vagy ha nem akor figyeled meg ha netán 1 baráti társaságban vagytok:) vagy beszélgessetek sokat.. annyi midnent kilehet ismerni a másikból;)persze vannak titokzatosak is akik nem engedik az emebr az elmélyébe.. de ne feledd semmi sem leheetetlen:)
és igen azt énis mekkora 1 szarnak tartom amikor elöször találkoznak megienek és elárazstják egymást húúszeszer szívvel és jajj de szeretlek.. st vége a kapcsolatnak jaj én meghalok nélküled nembirom.. és semmibajuk:D
egyszerüen viccesek-.-
deaz emoba is::.. az ég világon a jókurva anyja baja sincsnen de én megakarok döglenién kinyirom magam pengével játszok stb ... és nemirónikusan van kiirva hanem csak ugy:SD mer csinálni se csinálsemmit.. meg h iygsir uygsir.. hát komolyan mondom EZ   A SIRALMAS:: nekem is van egy pár ien ismeröösm na mind1.. ne hagyjuk el a  szerelem témát..
ne felejtse el senki senki sem játszhat a másik szívével..mert viszakapja..;)
és ne mondjátok azt a szót h szeretlek .,..annyira felelötlenül használjátok..
én igazság szerint sosem éreztem azt az igazi nagyon lázas szerelmet.. igen volt a  angyon erös szerelem igen volt kb 2 embernél.. de semmitöbb..
én várok nemvagyok elkesedve mert ien csak a nagy ö nél lesz a midennnek feletti midennél:D ha van ien...
mjad kiderül sosem hittem iagzán semmibe de kíváncsi vagyok..
na ennyi már fáradt vcagyok
puszcsö♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése