12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 31., kedd

2010 summer=)

Hát az egészet egybevéve kibaszottjó nyár volt rengeteg embert megismertem és voltak akiket jobban megismertem..és hát volt akit elveszítettem..volt rengetek szarkavarásis.. de nézzük pozítívan ha ezek nem történtek volna meg lehet nemlenne az ami most volt:)
a nyár utolsó bulija az osg volt:D ahol nembasztam be:| de viszont kva jó este volt:D
nembaj ismétlünk és bepótoljuka bebaszást is xd^^
rengetek fele voltam kurva sok koncerten nagyonsokat ittunkxD baromkodtunk hülyültünk kibaszott nagy nyár volt ez :D
lese lehetne irni az egészet de nagyjábol minndent blogba leirtam szal viszakell szimplán olvasni :D
bár rengetek dolog nemlett megörökítva csak irásban:D de a fejemben és aszívemben megmaarad ami nem lett ill ami nem publikus:D
tehát köszönöm mindazoknak akik miatt ien kellemesen és eseménydusan telt:D♥
áhh igen holnap suli=(
szal ezt a nyaratlerázjuk:D de  a következő is biztosan hatalmas lesz:D
biztos vagyok benne h pestre is töbet járok fel madj ezentul:D
bár már kezdtem tölük eltávolodni de sok uj arcot megismertem akit kibaszottul szeretek meg mindne:D
annyira jóvolt istenem h az valami hihetetlen:D
bár megbukni megbuktam:/
de ugygondolom megérte.. még akkors ha pár embert elveszítettem mert nélkülük nem lett volna teljesn mindnen:)
kitujda milesz velük lehet egyszer mindenki megadja és feladja büszkeséségét.. bár a jelenlegi helyzet miatt kétlem.. ink az h teljesen eltávolodunk és kvára megutáljuk.. de remélem nemlesz sulyosabba  a hyelzet:D
de minden madj idö kérdése:D
na majd jelentkezek a sulibólXD ujra  a9:/dbőlxDD
biztosan megint kva sok hülyeség lesz:D
bár szar h nem a régi osztállyal de ha ugynézzük lehet h ezis vmi olyasminek a kezdete ami a  mostani volt.D
talán tén igaz az h mindenn roszban van valami jó^^
na puszpá♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése