12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 5., csütörtök

Nikivel♥

Tnap felkeltem utána elkészültem anyámmal és tesommal bementem csabára h biriginek mittudomén már mitt kellet segíteni venniXd
utána nikit felhívtam h hol talljunk:D
eljött az obi elé bezsáltunk még anyámmal elmentünk közben 1-2 helyre és indultunk is haza^^
itt aztán leültünk gépezni nagyon semmi extra nem történt..
csak annyi h csináljunk képeket kitaláltuk:D
hát csináljunk:D
kisminkeltünk megcsináltuk  ahajunkat és hát érdekes képek születtekXD
voltam kreatív megint-.-xD
utána ittvolt még zsozsi is :)
ö is segített volt 1 vicces jelenet a én: card full az anyád,...niki megvalami cámfullt értett vagy mitDXDXna mind1
utána zsozsi hazament:D mimeg leültünk megnézni a sexturát..
sok hülyeségröl beszéltünk meg érdekes dolgokról közbe.. végül bealadtunk a filmen:d
alug aludtunk kb 5órát ha aludtunk.
felkeltünk 10 kor mert nikinek 1re mennie kellet:D
és takarodtunk is :D
avval nyitottam h elestem a bejáróbam(Y)XDDDD
hát mind1 oké..xD
kikísértem hazajöttem lefeküdtem aludni ..
felkeltem 5fele
utána tanulgattam..
ettem..stb.. kb ennyiböl állt  anap-.-
izgalmas miX?D
nemvagyok elememben...
na mind1 hiányzik ő is/=♥
remélem mihamarabb lesz 20-a meünk afcre és pestre is^^
jajj csak közeledik a pótvizsgais:ˇ|
de az nyugtat h senki semmit nemtudXD
na mind1 feltöltök pár képet tegnapról a többit megtaláljátok facebookon és vipen:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése