12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 2., hétfő

gyulavári esték(H)

Hát tegnap úgydönöttünk átmegyünk Gyulára:D
Matt,benö,márk,vivi,és én és persze feci is csatlakozott^^
átmentünk busszal:D én az állomáson felszáltam:D benöék pedig felszálltak a rendörségnél:D és indultunk is^^ gyulán leszáltunk megjött feci^^ márkkal elmentünk pisilnixD egy vicc volt:'D
utána lacafacáztunk h hova is menjünk.végülis ugygondoltunk akor menjünk a várhoz de elötte elmentünk mattnek az ügyeletre gyógszerért.
utána elmentünk piát venni :D és leültünk 1 játszótérre a játszó mellé:D akkor odajött 2 kiscsaj és az egyik felismert vagy mi :D ö volt a manó:)utána ök eltüntek:D
mimeg felültünk 1 magas mászókára inni :D ittunk is midnen meg nagyba fészbukoztunkxd
utána leszáltunk hát végre 1 picit becsicsenettünkxd de kiis ment egyhamar-.-'XD

namind1 ugylátom felejtös 1 ideig:D
utána odamentünk a break dancehez mert márk és fecó felült ráXDD hát annyit szakadtunkXDDDDD vmi kibaszott nagyvolt:'Drohadtnagyvolt:D
aztán odajöttek manóék is ökis mentek 1 körre:D
utána midenki viszament a mászókára:D ott még megittuk a maradék bort:D és kitaláltuk h míg lesz a tüzijáték üvegezzünK:Dfasza votl mert senki nemvolt párkapcsolatba vagyis manó bnöje igen:D de ö nemjátszott meg mett se:O:D értitek a kurva nemjátszik 1 kurvés játékot:$nevedd zokon mett cska viccelek(L)
utána azvolt a feladat h pörget valaki és az üveg két végén ülö embernek smárolni kell a másikal:D hát nemvolt se ujdonságXD mert már mindenki kavart midekivelXD nagyjábólD: szal ezt hamar megutunk lebasztunk pár kört szakaadtunkxDD de jóvolt:D
utána kiültünka  tópartra tüzijátékot nézni ahol egész érdekes volt a vizipókról beszélnixD megeienk:D jóvolt:D
jah meg márk a nyakába vittDXDXDX akkorát estem basszmegXD de megérteXD
utána végre elkezdötött^^ szépvolt nemvotl rossz bár teli lett ahajam hamuvalXD de nemcé:D
utána elindultunk venni kaját ugyse baszunk be ugyvoltunk már veleD persze benö meg viv berugott fene a szájukat azok midnig bebasznak hát faszkivanXD
jajjj mennyit szakadtunk istenemm:"D
leültünk a kajával 1 padra mitudoménhova:D és ettünk meg manó hazaszaladt:D aranyosvolt^^ h hozott nekünk 1 pár dolgot :Dköszi még1x<3
utána ugygondoltunk h parás az a hely és elindultunk leültünnk 1 templomhozXD
háitgen észXD
leültünk én manó márk és fecó az egyk odallba a másikba kb 3méterre tülönk meg benö matt és viviD: mi midenn szarságról bezséltünk pc, haj,ien hitekben,halál..amin meséltem manó elis sirta magát/=.. stb.en érdekesek voltak:D
halottunk 1-2 foszlányt ugyan h a másik odlalba halálra szaratják egymást  arémekkelXD szal matt 1 idö után oda is jött hozzánk:D de viszais mnet:D
utánaezek ugybeszartak.. vmi a macskákkal és ufókkal ill asszem szelemmekkel kapcsolatos volt..h át böven elég volt szerintem ennyiXD de mocskusl beszaratták egymáds annyira féltekXD és rádásul hatott ránk az ö félelmük fasza votl:D najó akor ink menjünk el innét uygvoltunk:D elmentünk 1 játszóra:D.
na igazság szerint ott jött rá midenkire a  aparaXDd hát kegyetlen volt:D midnen cica meg hangtól midnenki ugyszart ahogyvolt.. ihh hát kajak nemkell még 1 olyan este:S anynir rosszvotl vaygis téma nemkell mert am kva jóvolt de ez..S: áh..:S
után manó elemnt mert már nagyonfáradt votl:)
mimég ott ültönk és fostukxDD viszafele megyünk nagyba aztán h kivilágosodott vmennyire:D és 1 csöves mellet elmentünkaztán utánunk ordítot:|ˇmimárkkal egyböl elkezdtünk futnIXDDD látszika két legszarósabbXDDDD hát am nemvagyok olyan ha védenikell vkit vagy ienXD de ezzt szerintem ökis tudják:D de amior rámhozzák a féélelmet ienekkl:S akor midennszartól ahh leszí:S
utána fecó megilyesztete mattet és vivi ien macskát utánoztt és megfogta a lábukatXD jajj mekkora oddítás volt mdienkitöl:'D jó XD menjónk kiértünk midnen:D felszálttunka buszra 5után nemsokkal itthon is voltunKD: felmentünk matthez vivi és benü öszepakolt elvilegXD amin nemlátszott semmide öszepakoltakXD mimeg lefekdüütnk matt én és márk persze hátz énvoltam középen pedig utálokxd na mind1 ott bezsélgettünk még és ime néhány aranyköpésünk: 
Matt:Nem szeretem ha újaznak!Hottie:Dehát csak kitágitanak!Matt:Engem?!HOVA?XD|Matt:Hottie olyanalakú a segged mint az Apple Hottie:Az mi?Ja alma?MAT:ÁJFON! XDD|Márk:Valaki megfogta a kezem!Matt:Márk az a
másik kezed volt -.-"|mAtt:Hottie gondolj arra hogy fasz és
csukdbe a szád!:@Hottie:DE akor kinyitomXDDDDDDDDDDDDDDDhűt kis hajnali szokásos hülyeségXD

áhh kegyetlen volt:'Dutána nagynehez majdnem elalszunk erre megszólal vmi a szobában:| vmi macska féle hang.. eugyebár a polcról jött  ahang ahol póokok voltak 1 gekkó 1 csiga és 1 hörcsög:| én megvoltam gyözödve h a gekkóvolt:| de nem.. annak nicsn hangja nagyon durva.. ere még mostsem sikerült rájönni mivolt és elég sokáig karattyoltXD hát beis szartunk mint  a szar szemétXD nemcsoda:D aztán1x bejöttek benöék 1x megijszeteni és alábunkat baszttaák de akkor nemijedtem meg(H)
aztán reggel felkeltünk és álmondtam kiv és azztálmondtam h amikor reggel felkelek nemlesz melletem matt.. kinyitom szemem és kajak nemvoltott:|
monfom márknak holvan mett elkezdi nemtudja.D aztán kellet kelnünk de megtaláltuk a másik szobába . márk elment mettett viszahívtam és aludtunk neygyed 3ig:D
utána felkeltem márkot elhívtam városba voltunk 1 picit aztán ö is viszament matthez én meg haza:D és most kva sötét van és miny kajak beszarokXDD nembirom:|
szrintem szokásosregelig gépezás és napalalvás:D
de holnap jön nikim(L)(L)
na ennyi csá.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése