12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 3., kedd

good bye my lover..

csalódást okoztam? vagy cserben hagytalak? bünösnek kéne éreznem magam?vagy itélkezzenek erröl a bírák?
mert én márláttam a végét még mielött öszejöttünk,láttam,hogy elvakít téged a szerelem
és tudtam h nyertem igy elvittem midennt ami engem illetett...
a lelkedeet is bele az éjszakábA..
talán már vége van,,,de én nem hagyom ennyiben én még itt vagyok neked bárcsak érdekelne téged...
megérintetted a szívemeet, a lelkemet,..megváltozztatadd az életem, a céljaimat..a szerelem vak, ezt megtapasztaltam..
nmert elvakítottad a szívemeet..csókoltam ajakidat,bíztattalak a bajban..megoszottad velem a az álmaidat az ágyaadat..mindent tudok rolad.. az illatodat is ismerem.a szenvedélyemmé váltál..
viszlát szerelmem,,viszlát barátom...te voltál és leszel számomra az örökké az egyetlen ...viszlát szerelmem viszlát barátom.. te voltál és leszel számomra az örökké egyetlen...
szoktam álmondi és felkelve belőlük nemtudod összetörni a lelkemet..az álmaimtól fosztaszz meg..
és mikor majd tovább álsz emlékezzrám.. emlékezz kettönkre.. és midnenre ami kettönk közt történt...
láttalak sírni..láttalak nevetni még aludtál is téged néztelek..a gyermeked anyja szeretnék lenni...letölteném melleted az életem ismerem a félelmeid, teis az enyémeket..voltak kétségienk...de már elmultak..én esküszöm h szeretlek.. nemtudok élni nélküled..viszlát szerelmem viszlát barátom.. tevoltál és leszel számomra örökké az egyetlen..viszlátszerelmem viszlát barátom.. te leszel számomra örökké az egyetlen..
és én még midnig szorítom a kezed. de már csak az álmaimban és lassan a lelkem is felmodja  a harcot...mikor majd a lábaid elött térdelekek..vizslát szerelmem viszlát barátom.. tevoltál é lezsle számomra örökké az egyetlen... viszlát szerelmem viszlát barátom.. tevoltál és leszel számomra örökké az egyetlen...
olyan üres vagyok kedvesem ,,olyan nagyon... üresség .én ezvagyok nélküled...
olyan üresvagyok kedvesem..olyan nagyon...üresség én ezvagyok nélküled...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése