12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 18., szerda

nyelvfék,.,|offf

bocs mindennkitöl h soha semmi kedvem levert és köcösg vagyok..
nem mennek a dolgokmidnen simán az életemben..,egyre jobban nem mint ahoygs eddig se.::S
tegnap isjóvolt azért veletek lenni és megpróbálom összeszedni magam csak készvagyok...:% lehet ienn isleszek 1dbih..nemtudok éjszaka aludni... hiába egészaap nemalszok..2-3 órát tudokcsak:Spedig hullavok:S söötét van séés nemtudok:S..álmaimvannak:..pedig sosemvoltak..csak amikorkivoltam...S megfekszek az ágyban félig álomba és arra eszmélek minthavalaki lökdösne ugyvert  szivem h olyan hatása volt.S nagyondurva voltszámormra azthittem megfog állni..és idges semvoltam akkor..a légzésem is nyugodtvolt:S nemtudom mivolt és h mivan velem:S de nagyonszar...mondom h vmi bujkál bennem:S..növérem szerint sttressz==/hát azkönnyen meglehet..jólenne már tullépni midnenen:S...nagyonrossz:(2odszorra vagyok kb ien depreszív állapotva.. de annak idején még tdtam gecijókat nevetnui meg faszoskodni ienek.. mostmár semmi.. egy ideje..hetek óta másra sem gondolok...midenn éjjel rolad álmondom..lehet miatta is de komolyan ez halálkomoly igaz...nemtudommilesz igy:S de félek..ettöllehet kikapcsoldni kéne deezek köztigy?!:S
amköszi manó a nyelvféket:D
centerparkolóba miknemvoltak már velünk:Dien is kellet.:Digymostmár megvan a8ik pc-m:D:DD:tetsziknagyon csak rohadtulfáj a nyelvem:D és nemhiába nyelvfék:D kinyujtan se tudom:SS:XDD
asdxDDdnemtudom evvel h lehet dolgokat csnálni de egyenlö9re még azevés semegy:'Dime egykép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése