12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 14., szombat

hát beszarok már-.-

na elöször is mással kedzek:D
tegnap elütt mivel most 5óra:D
igy tegnap elött átmentem csabára szandival találkozni :)nagyon énsemvoltam vmi jókedbe ede azértjovolt:)kiültünkj ettünk bezsélgettünk  megmidenn♥
jovlt végre látni meg midnen mesélt sokdolgot h mitörtént vele mik voltak..:S
hát nemszolok rásemmit..
énnemtudom.senkit sefogok leszolni mert senkinek nemlehet hinni és bíznisem...
na gyönyörúű emberek vannak köztünk...
ciklon,zéró az egyikaztse tudja ki a geci vagyok 1x látott.csá.
a másik meg azthittem h valaki 1 valaki aki nemfasz.. ahaa...
hát szépen kibeszélt ciklon..
zéró is..
mégis mia gecit gonodoltok ti magamtokról?h lekurvázhattok meg leribancozhattok midnnenkit?
vagy h ti CELEBEK vagytok?XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
még ha azok is lennétek komolyan mondom szart se érnétek ien barátsággal..midnekit kiugat leszól..stb tudom ezis bukóság h zérórol ugybeszéltek mintha én ismerném öt h lemondjam..de ne haradugj már mégis mittudszz terolam?
azt h kenny exe---azta... dugtunk ésf elhítad kennyt ? és lekurvázol?
ne haradugj már...komoln faszomkivan már ezekkel a tahókkaL..
iolyanok ugatnak
akiknemisismernek fogalmam sisnc azse h jött oda  anevem?!komolyan erremár abszolut nemtudok mitmodnani?
eezek barátkoznak érzik magukat??????
maapság aztse tiudják miaz..kihalt,,..
bizalom becsülés?ien sincs...
jah és ciklon teis lemondasz? nemfélsz h tulksoakan becinkelnek rád?
ebböl kapni fox rendesen..azthitem te más vagy..látom az aranyos kedves külsö kvára nemigaz belülröl...
szar vagy teis ugylátom.. kihasználodlemondod leszarod a tübitt denagyonviszakod ezzmég:D szerintem alapbólrosszemebreket kerestél...
na mind1 linkelem mimi irását is^^:D
http://mimipsycho.blogspot.com/2010/08/es-hogy-ne-eljunk-tovabb-hazugsagokban.html


olvassatok^^
megério

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése