12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 21., szombat

augusztus 20 afc,momoházibuli:)

hát már alapból szarul indultxd lefeküdtem fél2kor fél4korfentvoltammár(Y) jó akk fentmaradtam..nemtudtam alunid és olyan 5-6 fele elkedztem készülni ..öszevesztem még1xanyával..
utána mentem zsozsival az állomásra mjad beértünk csabára fecó isottvárt:D elszaladtunk3an cigitvenni utána zsozsi lépett...
mimeg fecóval cigiztünk és vártuk a  pestivonatot mikorra ér be.. hát halottunkolyan h 55percetkésett:|akkormonmdtamfecinek menjünkmert tuti ronék késnek akkor:/
aztán mentünk fel s hopp egyszer csak ron ottvolt a vonaton xDDakkorjóDX
felültünk vártunk és idnultunk..
vonaton vmivel jobb kedvem volt mint talán egésznap utána nem..
leszálttunk nikiék,momoék,encsiék,,meghad ne soroljam fel azüszes nevetXD
már vártak minket összeszámolva  apestiekkel együtt az állomásrol 19en indultunk el.
útközbe beugrottunk kocsmátol kezdve boltig..faszkivolt..
aztán több mint 1óra séta után és már  faszomkivolt-.-xD
de beértünk :D a pénztárnál kicsit kijátszottuk öket..XDD és igypáran akiknekvoltanyieszük bejutottunk olcsóbban:D
leültünk utána beccyvel beszélgettünk..végülmidennkibejutott..
hát a pestiek megint különködtek-.-mert leléptek legalábbis a csajok..nadena mitis vártunk tölük-.-"
miis beálltunk a koncihelyre kibaszottmelegvolt:S

utána 1xcsak észrevettem alynort én nemakartamodamenni mert ahogy még régebben legjobb barátnök voltunk féltem h nemvenné jól azokután h válztunk el..:/ dezatáncsak rávettem magam h nelegyek fasz és odamentem és tökjól fogadott aminek örültem is :)^^
utána elkezdtödött a koncert hát nemvoltvmi nagyszám.. elment:Degynek^^ nemvolt a legroszabb konci XD
járkáltam megtomi nyakába ültem megmitudoménxD
aztán 1-2 számra leültem  a mászókára  a hűvösbe:D
utána lementem utolsó pár számra..végül dobták az utsónűl a törölközöt fecó elkapta és 1 dagadt csaj kapta még el és bazmeg elkedzte ütniD és válla iet: nemadomoda mert te myvipcelebvagyXDDDDDDDDDDDDD
szakadtam oké..
utána jöütt egy ien nagyoncsunya rasztás kicsajXD aziskésuvoltXDD
elkezdte tépni jóval utána..xDD
és fecó megsajnálta meert h csaj és odaadtam erre fel akurva anyját beleturt  ahajamba kicist kaptam agyfasztXD
namind1 elmentünk 1picit utána pancsolni énutána kijöttem és beszélgettem már 2kiscsajjal akik szeged mellet laknak demárnemtudom  anevüketDX
de aranyaskvoltak:D
jahmegigen pc-t akartak szurtani :Dutána elindultunk momohoz ott zene pia gitározás midnen:DXD
késöbb nikiék jöttek és ök is ittak asszemXDnemtudoménműr káóvoltam.. hát igaz ami igazxDKészvoltnagyon..xDD
deazértnakibaszottjovolt:D
a szobába afc-vel kedztünk az ablakba énekeltünk..aztán engem más vaalami dologfoglalt el*-*xD
a piaXDDD
ittunk.ittunk.ittunk eznagyonkelletmár:D
aztán láttunkkemyén3 tüzijátékot fél9korXD
többetse:D
hát elégszépszámbanvoltunk rendesen...D
aztán volt egykiscé:Sbeccy sírt..momo ideges vlt és földhözvágta a gitárt:/ ami elistört.. látványosvoltnagyon..de azért nemkkelletvolna..:Smidenn szart ütött vágott:S
aztánkésöbb lenyugodott..
reggeledet bementem aludni hátnemvmi sokat aludntam felkeltett momo...és kimentem vle:D
éskint valaki még ivott reggel fél 7igXDelvoltunkjóvoltmegmidenn^^
gecirejóvotl_D:
azesténvoltak kkurtjóképek_:S csak beccyék vhogy elbasztákvagymi :S megvolt videó is kár értünjk 1 örökélmény lettvolna..nade mind1 már..:/ hamajdtudokszerzekképeket és feltöltöm utólag
aztán reggel emntünk a vonathoz lekéstükXDD
ültüönk1 órát madjbeültönka vonatba hjöttünkcsabára..
és különváltunk..am tominak elég érdekeshajaovlt devégülis annyiranmtréé:D azon szakadtam h hopának is ien haja van csakhopának hamarqabblett:D
namind1 haajöttem aludtam fél12-tül 8ig. közbecsak 3ig akartamdew mind1..utána lefeküdtem 1 fele és felkeltem 4kor..hajnalbanmármint:D
ésmost ittagyok mégmmidnig faszán szarul:S
namind1..
ennyivolt ez  atématénkva jóvoltnagyon(L))(L)köszimomo♥

Hozzád.
öszinténszólva szarul esett ez a dolog h csak ugy..demitis vártam..:/midnig ezvan..tulszép..és sosemlesz tökéltes..ezlrt már semmien bizalmat nemfelktetek többésemmibe mert elöre tudom vészjóslóan ami anyira rosz hmár az elejéntudommilesz mégis reménykedek és végül ittálok csalódottan,szomorúan és nincsvelem... nincsvelem h aztmonjda h bocs vagy akármi isfelölem..
nemtudommilesz.. de elvan halva  aszívem ,...:/nemkellsenki..nekem ténnemmár..tekelletélvolna.. nemtudommeddigleszekien.. de lehetsokáig nyomot hagynak bennem ezek a csalódások stb..és attólvagyok ien amien..havalaki meglágyítana max akorlenne más..
öszintén szólva hiányzol..
"hetek óta másra sem gondolok..én midnen éjjel rólad álmodom..
ugyérzem meghalok ha midenn igy megy tovbább mégsoha életeemben nemvolt ilyen unalmas az éjszakám.. fexem az ágyon spróbáloknem gondolni rád..
demittegyek hamidenn porcikám csak téged kivánn...(U)
sajnos ebböl tén midennigaz szószerint.. kva szar ..:Sténcsak szenvedek az ágyban..mondjuk jó erre a bebaszásras kivoltam..de am ténszninte offvagyok..folyton elképzeltem a 19ét hányszor..azelötti estéken és kva szarvolttudomásulvenni h talán nem nekemszánták hiába éreztem azt a küllönlges érzést..:(
az emlékeim ujra életre keltek de minek?
vagyvan még jüvöje BAZMEG az akva remény..:Shát kiderül..
jajde nehéz a szerelmi élet néha nem is olyan nagy gond az amire azt hiszed hogy az. Amire pedig nem hittedvolna álmaidban sem és amire büszke is voltál.
aztán hirtelen midenn megváltozik:/mérhetelenülszomorúvagyok..de nemtudokneki mitteni ezvan ien az élet(U)
ha azthitem már nem érhet semmibaj..midnig börig áztam én..:/
Egy szó, mint száz, zárszavam csak ez lehet: sokáig nem felejtelek! Szívemben sokáig ott leszel velem..:(


Elbuknak az angyalok vércseppek a kardon,
Kézenfogva magammal sétálok a parton,
Könnyű úton nagy fény, könnycseppek az arcon....
Ez a harcom, megütheted az arcom, én akkor is odatartom.
Azt mutatok mit akarok nem érdekel ki nézi,
De csak az hallgasson engem aki tényleg érzi : /
sajnos nekem ezjutott midnig isezlesz..és engem ne akan meggyöznisenki h jobb lesz és nelegyejk pesszimista?!enyi idö után ti azoklennétek és ezek után amin keresztülmentem..
hátfaszt..belülsirok..néha kívülis csak már régóta nicsnnek már..kisirtam az összest..
öüld meg a testem hadd legyen szabad.. ha meghaltam bnelegyen rám rosszavad...találkozunk a folyó fölött...:'(:"'((U)(U)
najó már nemtudokmitirni mert csak magamat híbáztatom..


tovatűnt szép igéretek bennük többé már nemhiszelk..ábrándozni kár.. nemaz a megoldás h elfeljtselek..:/
neked játék velem midnen perc?
minden ut hazavezet 1x..
a hajnalután is reggel lesz.
végleg feladom!tudom elvesztíteettelek.:'(U)
Te és én, egy újabb csalódás, ezt az elején tudtam, mégis hozzád fűztem álmokat, sorokat neked írtam, belül sírtam, kívül nevettem, de mi mást tehettem...Éreztem, hogy nem lehetsz már túl sokáig mellettem, mégsem féltettem, hagytam hogy szépen kimondjuk a búcsút és az álom véget érjen.?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése