12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 17., kedd

esélytelen h boldoban éjj ezen a szemét telepen..

régvártam valakire aki olyan mint te...h most mit érzeK?
mittakarnak a ködös rózsaszín párnácska felhök..szomorúságot..mérget..fájfalmat..öszzeborult az egészvilág aszívemben már rég.. de midnig van valaki aki még karcol egyyet a szívembe...akimegtöri a darabokat..

legszívesebben kitépném a helyéröl..
odaadtam szívem neked..igen csinálj vele amit akarsz...
bár ne éreznék..zagyvaságokatirok..hülyevagyok lelkem darabjai öszevannak kavarodva..aztsetudomiböl áll a világ.. az életem..tudom h nemakarsz bántani és nemakarsz fájdalmat okozni..nemtudom mik a terveid ezután..
hagyom h lebegjek a levegöben.. fáj a fejem a szívem gyulladt...és nemtudom szüntelen nyugtatni..
engem midnig felkell mérgelni igaz?engem tönkre kell folytontenni igaz?engem semmibe kell venni igaz?
igazatokvan.. a legjobb uton haladtok(Y)sikerülni fog h kikészítsetek:D
baj h élek?-lehet
aggódtok értem?!...máraki
nemhagylak titeket el,,,nemengedlek titeketel..
szükségemvanrád..tudhatnád..azthittem te más vagy...igen ténmásvgay 1 olyanvalaki aki megit megérintette a szívem...és akarat nélkül okozott ürt...tökélteesnek láttam..szépnek..igen tulszépnek..
már mondtam az elején h eztulszép...olyan mint roland..olyan más.,, tudod az eszem aztmondja nembánottál meg.. a szívembe ürt ütöttél ... de aztmonjda nembánottál meg.. nem valüban nem..én magmat vertem át..én magmmal csináltm ezt. és ezténlyeg igyvan..
hamajd eljönnek a régen várt csodák...akkormegölömmagam örömömben...
el9öbb halnék megöröömben mint bánatomban bár ugyérzem soxor nicsn miért mnaradni.. de nincs miért meghalnisem.. azért mert kikészítnenekk..másokszerint ezt eygyszer viszakapom jóként.. mivan ha nekem ien életem lesz? nekemiet adott a sors.. vmit nagyon elbaszhattam még 1x...kézen fogva magmmal élem az életem tovább..és váromazt aki megválthatja megint az életem akiben hihetek aki megint tulszép lesz midennhez.. üdvözlet a  magánynak..képeslap a halálnak..
sokan nemértik miket irok..majd 1x megértitek..
azthiszesd ismersz hát bevallom nekem több ujjam van mint barátom..
van ennek az elbaszott életnek érteleme?


ragaszthattalan szív.. az szív iróniája..
vörösek a szeemeim..valaki erös valaki gyenge..
mondhatnám erre is.. ez a szerelem nem nekünk való...mondhatok bármit mitszámít?
ugyis a pokolra jutok..ezélrt beleszarok a világba..
de azért örülhetsz lehoztad nekem az égröl  anapot aboldogásot..mikor veled beszéltem folyton vigyorogtam..ez eltünt..voltam boldog..és napocskákat láttam..most gyomorgörcsöm van midnen szótól midenn levegövéltelkor..aligbirokülnio..remeg a kezem lábam...
nemtudokmitirni már.. csak öszeviszajön midnengondolat ujjak és régi sérelmekböl..
amik félreérthetö h te csinálod..
mind1...ezmaradt nekem.sziasztok 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése