12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 19., csütörtök

érdekes...

Én
szija
ismerlek?D
00:22Emese
szia
:D:D
nem tudom
igen nem:D
00:23Én
akk minek jelöltél be:_'D
00:23Emese
nem tudom
jó féle gyeek vagy:D
00:23Én
jófélle,:DXD?
mire értd eztX?D
00:24Emese
tök jó a hajad
nem tudom
00:24Én
jaok
gondoltam..
:D:D
00:24Emese
meg ismered matthewt:D
meg egy csómó embert...
00:25Én
ésXD?
az 1 dolog:D
na mind1:Dxdd
00:25Emese
:D:D
imádom őket
nem tudom miért
meg téged is:D
00:25Én
a celebeket?:?DxD
köszi
00:26Emese
aha
00:26Én
én nemvagyok celeb:D sztemxd
00:26Emese
nem baj
:D:D
de szerelek

na nemazért de aziet nembirom.. mind1..
MAAA AFC GYERTEKKKKKKKKKKKK*-*

2 megjegyzés:

  1. ezgáz..
    én pl nemismerlek,de hallottam rólad pár jó sztorit, úgyhogy ha megis ismernélek, akkorsem azért szeretnélek mert celebekkel barátkozol esetleg celeb vagy, hanem mert jófejvagy :_)
    és tré, hogy pár ember a hajad, meg a külsőd esetleg a baráti köröd miatt 'szeretnek' ÉRDEKBARÁTSÁG ._.
    ~böthisuicide

    VálaszTörlés
  2. igen sajnos_:/
    köszönöm^^:)
    kitujda:)én szeretek barátkozni és ált esélyt adok midenn uj dologra:)♥

    VálaszTörlés