12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 29., vasárnap

barátság..

Hmm lasssan elkell gondolkoznom miis az  a szó?márcsak egy bejeygyzés a szótárban?
röhej h mennyire hülyének néznek az emberek..van 1 készbizonyíték AMINEMHAMIS ésáhh röhej..
h megint 1 olyan dolog veszett el..h bizalom és még 1 szál abból a hitből h vannak barátok..:)
szánalom h nincs társadalmi összetartás h ez mitöl lett?
mindenki kavarja  a szart a másik körül.. hihetetlen félelmetes h aztlehet modnani NEMlehet SENkibe megbizni.. de hát ezvanbazmeg..(Y)tanuljon mindnenki.. és most ettöl legyek boldog?tén?xDhátezmárvicc saját magát égeti le magát az emberbazmeg.ugyanolyan ő mint amien szarnak lemonjda  amásikat akit a barátjáknak nevez(Y)
pontosan arrólvanszó ..épp beszélgettem andival és kittivel margiton és kitti sirt anna miatt pontosan nekimondtam h 1 barát miatt nem ér meg semmi:D mert MIND átbasz elöbb-utóbb.. csak ott a remény ittis:S
a barátod nemlesz melleted ha felnösz nemMINDlesz ott ha baj van kiv..tisztelet mert van azért még 1-2
nemlehetsz mindig vele h ne cisnáljon hülyeséget neked is élni kell és elabasztál 2évet a suliból miatta..megérte? a felnöttkorodra megérte?
NEM megkellet eztis tanulni(Y)
befogokfordulni.. eznekem nemfog menni..keserű könnyen csak arcom ásztatja..
csak az a szar amig élek a mult bennem marad..midnigis..
ÉGVELETEK mást nem mondok.. nekem ien emberek nemkellennek sajnálom.
kavarjátoknnyugodtan mond el a titkaimat nyugodtan és jöhetnek a fenyegetözések
RÁSZAROK:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése