12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 24., kedd

káosz

KOnkrétan semmit se értek h miért ien bonyolult midnen:S
ennek igy kell h legyen?
h egyk pillanatról a másikra megváltozik  a rossz jó fele? a tuljó álomviszatér? vagy szimplán én nem értem a dolgok menetét?már tén kva magas ez de örülökneki h eddig megfordult ez esemény kiváncsian várom:)
a mai nap kaptam fészbukon 1 ismerelten lánytól 1 levelet amin sokkoltam :O de nagyontetszett amit irt.. ugyanis van 1 képem ami kikerült nemrégiben napiszarra és a képcíme ime: Egy komfortos szív kiadó.. elköltözött a régi lakó.. A szív nincs jó karban, a régi lakó felkavarta. Egy új lakót keresek, szeretőt, kedveset, ki a szívet nem zavarja, nyugodtan szeretni hagyja! Cím: lélek utca 6, közvetlenül a szív alatt!
na ugyebár gondolloom erre kaptam a levelet:O
hát érdekes  tess a levévl:
Lila Lélek augusztus 24., 12:11 Jelentem
Címzett: Lélek utca 6. (közvetlenül a szív alatt)

Megtört Szív, Könnyező lélek!

Fura, meglátok egy képet alatta pár sorral, és úgy érzem írnom kell. Most pedig itt vagyok, írok egy ismeretlen megtört szívének. Van amit maga az ember soha nem ért meg, csak érzi, hogy húzza egy érő egy érzés. Ilyenkor jobb ha csak szív mutat utat, ha csak a lélek kel útra.
Volt valami elragadó a képedben azzal a pár sorral. Érdekes, sokszor hallani, hogy nehéz tiszta szívből szeretni, de arról jóval kevesebben beszélnek, hogy a szeretet elfogadni is milyen nehéz.
Nem könnyű, de a fájdalmat is meg kell élni, nem szabad elnyomni, akkor sem ha úgy érzed, hogy szétszakít. Segít majd, hogy legközelebb olyan lakója legyen a szívednek, aki örömmel tatarozza ki.
Na de nem tartalak fel tovább, ha van kedved nyugodtan írj, szívesen beszélgetek veled elragadó megtört szívű lány.
Üdv. Lila Lélek 
számomra igen érdekes és titkozatos és szép:Ohát igen vannak az életeben midnen téren váratlan dolgok...
na majd rok puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése