12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 10., kedd

orosházán becccy névnapján^^

Na szal ugykezdött  a napom délbe felkeltem mondom bazd:|
xD
oké.. siettem át anyámmal békésre aztán 3ra viszaértünk jóó gyors pancsi séröbelövés smink midenn.Soff
utána átmentem csabára kimegyek a peronra eljön melletem 1 csapat ien tizen6-7 éves csávó:S--.xD
beszólnak. emogoth.. jó há hotti nem balhézik csak vigyorgok:D
nemtelik el 3 mp viszajönnek:'Dh hadd csináljanakxDD
utána jött bundiXDD ottoltott:DXD deadott azé 3puszit:D na mind1 jah megsört:Dfullrészegvolt aztán jött kócos és elvoltak..Désmegjött manó is ugyhogy huztunk center:)
otttali volt márkal,benő megfurcsa módon ancsa is ottvolt mint kideürlt márkkal kibékültek..
aztán megjöttek nikiék:D
felöltök kajárda cigi stb:D
eltelet elbeszélgettük az idöt:D
fecóval huztunk: az állomásra:D felültünk a vonatra:D beszélgettünk miinden:D és átértünk^^trixykijött elénk:)
utána vettünk piáát*-*
és utközbe eldugtukxd bementünk a kocsmába:D elsö reakció máté a kezembe nyomott 1 felest:Dmondom okééxDD
onnét ment  a party nállam isxd ittam-itaam-ittam és bebasztam:|:D:DD:végre:Dxd
kint ittunk megmindnexD fecóékat leigazoltattákXD
felhívtam tomit:D kijöt^^
utána felhívtam ront:)beszéltem vele is :D
elvoltam..xDittammég..
utána kezdtünk offolni pedigjó parti voltnagyon:)
és mentünk mátéhoz aludni :)elkísért gergőő:Djaa és nituska is ottvolt(H)megvivi(H)megáhh csomo midenki-**-annyi midnenkit megismertem akik olyanjókk:D
utána beoffoltunk gépeztónk etüünk midnen:D volt aki 2x is bebaszottXDD mondomokéxDD nita nagyon káó akárcsak fecó:D tökjót bezsélgettünk ott miodenkivel^^elvoltuxkd
jahmeg egy gyereknek faszokat megieneket rajzoltak ráXD
utána még ideodajárkáltam bezsélgnti megmidnen:D
reggel kelünk nagyba vagyis hát nemkeltünk csak én ébreszgettem fecótXd
midn1 mondom neki fecó hol a telefonom? elkezdi felmoshatsz modnom mivanY?DD
kimentem szakadniXD
oké viszamegyek fecü nicsn meg a telóm elkedziattól felmoshatsz mert ittvagyokxDDDDDDDDDD hátkészvoltamXD még vmit modnott de már ugy röhögtem h nemnbirtamxDutána nagynehezen felkelt igen ottvolt a zsebébe a telom ELMÉLETILEGXD cak há nemvotlXD
eltünt szűrén száránXD okéémind1:S
leszartam bár felbaszta az agyam de mind1
utána vivivel nitával elidnultunk^^
felszáltunka vonatra?:)
fecóval szaráá szakaduk magunkatD mivel nemvolt nállam papírzsebkend ö a bugyimba fulytam kiaz orromXDDDDDDDDDnemcé:D aminetmudom h vittem el de biztosXD
megmidenn hölyeségenXD és megáll a vonat HOTTIE NE  A BUGYIDBA FUJJAD MÁR XDDD nagykussba(Y)XDoKÉÉ aztán még 1ujjmozdulatan is szakadtunk megmidnenXD kva nagyröhögögörcs volt szerintem nemtom h nem szakadtak a voantab még rajtunkxD vagy bazstak volna le de senki nemszolts emmit
pedig mi kb ugyvoltunk mint akik bevannakszívvaXDdeokéxD
utána leszáltunk:D elbúcsúztunk megmidnen egyszerüen kibaszott jóvoilt^3 bár a telómba került de ezvan:S
leszorm megérte:D
egyszerüen öszefoglalva kiabszottjóvtol(H)
na puszo♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése