12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. augusztus 7., szombat

gondolatok.érzelmek.boldogság.fájdalom.félelem

vannak szavak és vannak mondatok és vannak sorok amiket bánni fogok ameddig csak élek...
néha ugyérzem h eltüntek a fájó rossz idök,de a hegek megmaaradnak ameddig csak élek.. ujból és ujból fájni kezd kibirhatatlanull.. mit az élet okozott nekem..ez a szenvedés.::Sundorító dolgok..annyra deannyira ordítani tudnák..mots ugynézki midenn rendben... de sosincs olyan h tökéletes.. midnig tulszép..meseszerűkép..
vajon mmeddig kell türnöm és néznem h szétölnek...mondhatnám h ez a gyerek és fiatal korom megrontója.. mások mért bírnak olyan tökéletesnek látszó életet élnni/=
lehet nemaz nekik sem.. de alátszat ottvan:)
szívedböl a szeretet soha nemvész el?
mostanság gyakran megfordul afejemben milesz velem ha az anyukám meghal?!
egyszer midnen bekövetkezikk..tudom gondolni se jó rá.. de akornekem végemlesz..
elhagy majd az az ember aki felnevelt és a második esélyem utolsó támaszom? rémes belegondolni..
ha meghal évek mulva milesz?
látom mások járnak  az öreg anyukájukhoz naponta gyakran...együttvannak megmidnen..
épp elégéé fáj ha látom azt h ott az apa..boldog család együtt az egész..
tudom ez az élet rendje h meghal mindeki de igy?itt hagyva midnent..
sokdolgot kaptam cserébe a sorstól h meghalt..talán nemlene az ami mostvan. de ha  alelked 1 részét elveszik.. már nemolyan tökéletes az éelted mint mások látják..lehet mások :uhh de jó a haja.. jaj denekem nem engedik meg itthon.. óhh mien sok helyre eljutsz.. mien bulik ott aludhatsz nahát.. dejóennek  alánynak az élete..
lehet ezeket a cserébe kaptam.. de talán sose kértem volna ezeket ha tudtamvolna h ien áron kapom meg..
amikor anya éjszaka köhög felriadok uhristen meghal..pánik jön rám.. átmennék a másik szobába h jol vagy?
anya ugye nem hagysz itt?
ugye ittmarasz velem még énis legalább 30éves leszek?anya ugye nemteszel velem iet?
igen rettegek h bekövetkezik mint akkor..
amikro kicis voltam és apu kapta  aveséjét gyerek fejjel soxor leültem az ágyhoz mintha éreztem volna.. leültem egyetlen kívánságom van h apuval ne legyen semmi...olyan különös mintha éreztem volna h nemsok idö van már hátra vele..
már alig emléxek rá..csak képeken él..néha náha eszembejut ahangja..az arca..:kislányom téged szeretlek a legjobban jobbnmint az életemet" istenem...ezek  aaszavak midnig a lelkemben élnek..aztmoindják erös vagyok h igy kibirom érzelmek kimutatása nélkül..igen titkolom az érzéseim..
fura..de mintha tegnap törtétn volna.. mégis alig emléxek...mint 1 amnézia..
csak a fejemmel nemet bólogatok..lehetetlennek érzem az éleetem...
hanemlesz 1x anya...akkorlesz kegyetlen ennélisjobban..
utálni fogom az emberek sajnálatát..jajjj szerencsétlen gyerek..talűn megérzem ezt is mint apuval:|?
remélem nemigy van...
1 szűlő pótolhattatlan...mint 1 érzésis..
bezsélni nehéz..ezértcsak irok..
 nemakarok többelvesztést... rohadt nagyváltozás ment bennem végig lelkileg..
széthulott mindnen..
ez  szám annyira szép.. sokiagzság van benne: http://www.youtube.com/watch?v=vhfSMchF0Gw


belépet 1 ideje az életembe 1 ember... 1 fiu akivel azztérzem h ö kell soha neméreztem iet aki megváltoztahat..
szerelmes voltam már ...
deezmás ...nekem ö kell azigazinak érzemsoxor.. amásik fél..aki megért..támaszthat..egyszerüen szavakkal se lehet kifejezni de ugyérzem kell nekem szükségem van rá:O
nemengedhetem el..nekem ő tul kedves..tull.. mdiennen midnen érzésen és testi vágyon át.
19...ittlesz..döntö nap lesz az életemben..vajon többlesz? ő is többet szeretne..félelmetes h máris tulszép.. detalán neekem ajándékozta a sors 1kis boldogság..?
mikor vele vagyok vagy .éppbezsélgetek vele csak nevetek a vigyorgok életembe nemtudod ien ember midenn szavával öszinte mosolyt rakni rám...:|nagyon durva..
talán aki még felér ien csodával 1 lányvolt...
akit a mai napig szeretek..soha nemfogom kitörölni nemis akarom.és nemis menne.. 1 életre olyan kapcsolat és érzelem füzödik hozzá amit nemtudok leirni ö mindig is nagyonfontos helyet foglal el bennem:)
hát midnen kiderül:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése