12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 2., péntek

tökéletes pesti hétvége amelllet hogy baszd el az életed gyóyszerekkel...

a drog gyógyszer nikotin és sexfűggüség na és persze az alcohol ezeknek a  rabjai az embereknek...
elkezdem hátaz 5 napos pesti turánkat...
elsönap: felmentünk Annel éS MAttel pestre sokat nevettünk vonat közben stb az állomáson várt minket Tomi winti chris deviant utána mentünk tomihoz ott vizipipáztunk késöbb chris és winti lellépett vmi interjú forgatásra utána ann éstomi is mi mettel ketten maradtunk én gépeztem meg segítettem mettnek borotválkozni....xDD

utána lezbiponrót néztünkxD szal kvára elvoltunk utána megjjött vissza midennki és jött velünk dunajecz marci is aztán jöttek  a gyógyszerek és  a vodka midnenki halálra bekészült én pl ültem marci mellet az asztalon 1x csak lleestem és ottmaradtam ugy vittek be az űgyba meg még volt ezelött az ájulás elött 1-2 dolog de az ájulás után semmi emlék:S
2nap: felkeltünk és eélindultunk én matt marci és ann tetováltatatni ancsának na az is vicces votl mivel volt mélg bennem rivo ahogy jöttem ki a  szalonból hát elég meredek volt a lépcsü és fejjel lezugtamXDDD kva nagyvolt és közbe telefonáltam:D de azért jovolt:D
aztűn elvoltunk voltunk mindnen fele viszamentünk tomihoz elkészültünk capellába de eelötte talűlkoztunk pár arcaal ferenciek terén ahol 1 punkkal kavartam:| meg hát még 1-2 pikáns dolog volt...
hát igen durva...
igen alcohol és rivo...
aztán mentünk capellába..ott mett nagyon kiütötte magát meg hát persze mindenki...
aztánm öszespanoltam  ádámmal:D
ö vele hazament mett mi meg ancsával egyedül elindultunk haza tomihoz elisnértünk kb fél 4töl 6ra  a stadionokhoz..csak mivel kvára elfelejktettünk meik ház is a tomié igy lecsöveltünka  stadionokelé és ott alutunkxDDD ott zaklattak a rockerek h menjünk inni de hát nem ...
aztán tomi felhívott fél 10kor elmenetünk hozzáá utűna nűlla elvoltunk aliudtuunk azztán felhívott márk meg barbie h feljöttek ök is igy velük is talttunk vittük matt cuccait és elmentünk ádáméélkhoz szegéby matt szarrá leültötte a lábát meg midennhol nagyon készvolt...:S
mi aztán elmentünk a többiekkel mert volt 1 kis elintézni valónk 1 kis pénz miat...
 na meg aztán este lett és mentünk tarhálni.. meg még délután találkoztam hopával olyan kis aranyos volt a nyakakamba ugrott és ölelgetett és hívott  a gellért hegyre inni  igy indultuk utána oda mire odaértünk hopa már lelépett csak marci és koolby volt ott aztán nemtelt el sok idö ök is lelléptek annék jol bebebasztak én kihagytam ink azt a napot ...
aztán felmentünk ádámhopz ott olyan látvány fogadott h mettt mesztelenüll sirás sértegetés balhé és mitöbb jah és elne felejtsemaz én drága szandikám is velünk volt(L)*-*nagyonszereten:)
aztán másnap felkeltünk meg midnen márkék lelléptek haza és miis lassan idnultunk mammutba taliztunk dewöövel meg sanyival meg egyéb ismerösökkel^^
aztán annel voltink vásárolni éssiettünk h el ne késsük a vonatott hazafele de sajnos töröltéka  járatot éscsakeste 11kor ment voltna:S bevettünk mérrgeünkbe megint 1 csomo rivot de annyira készen voltunk h sz gatya igy hát muszáj volt felhívni a szüleinket éselmodani az igazságot szal beszoptuk feljöttek értünk pestre az idö alatt még jöttek csináltunk 1 oltrári kurva nagy baromságot....:::S:SS:kva szar volt....
de már minde=/köszönök midnent korti h tudtunk veled bezsélni
tudod h szeretünk(L)
aztán eljöttek értrünk annyira kábák voltunk h azt se tudtuk hol voltunk reggel félm7kor értünk haza és 2 napig majd h kómába voltunk  a sok gyügyszer tuladagolás miatt:S nagyon durca votl:S::
és még most se mondhatjuk el magunkrol h tiszták cavagyunk
kva sokkmidennt nem irtam le azlrt mert ezekeröl afelháborító csalódást és szánalmat keltö dolgokról jobb ha nemtud senki....:Segyszerüenn borzalmas dolgokat éltünk át=/nagyon szar volt nem kivánom senkinek:S
és h most milesz velünk?
ann 1dbig nállunk lakik és járunk is :)
mimivel sajnos bekellet látni h ez igy nem megy=/
na midnen az azért jovolt amikor téptünk a terasszonxDDDD
jah és láttuk ll juniort az v olt a westendnél azvolt a legnagyvobbDXDXDXDXDXDX
és Gregorral is capellába össze spanoltunk tökjófej meg midnen:D^^
kva aranyis:D
na kb ennyi nemakarok semmit már modnani igyis tö9bbbet mondtam mindt amit kellet volna.. kva jocolt  de jkva sok mdienn kiesett nemtudom a napokat időrednbe rakni rohadt sokmidenn kiesett stb... lés voltak nagyob orrsz dolgok is=/
ime 1 pár kép :)
MAttel(L)   ÉS annal(L)         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése