12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 6., kedd

kurvajó....ugy mulik el midnenn ami fáj ha ugy tartja kedve néha hazajár.."

ahogy becsukom a szemem mintha 1 sötét dobozba lennék..bezárva... egyedül...csendben..
mégis mintha valami elkezdenéé rázni azt a rideg dobozt... kurva szar érzés hirtewlen kinyitom a szemem mintha megnézném álmodok?!
de nem:S
talán a gyógyszerezésektöl teljesen meghülyültem...
olyan álomszerű mint t e... mint AZ... mint Ő.... mint a  a midnennem....
tul sokat gondolok megint ő rá...
tulsokat jut eszembe...
tulsokatjár a fejembe..
tulságosan bízok benne...
megint reményeket füzök hozáá...
és megint kezdem szeretni?!
nemakarom h megint az lenne mint azona  téli napon...
félek h nemmult el...
mert nem mult el..
csak félek magamnak is bevallani...
ezt kise mondtdam...
eztis csak páran látják TAlÁN:..
ez a szó..
talán...
mert az élet csak  a talánokból épül fel...
milesz ha megint megszivat?
milesz ha meginnt beleesek?
vagy taalán  az exem hiányolom?
vagy az exeimben kerestem ŐT?!
hány perc telt el azóta -..hány csókós lány szófoszlány... hány csókos fiu...
kulcs már a zárban..
zavar a nap és már a zápor is lever...
de legyen 1 szép álom emiért elvérzel a holnapért...
hova lettél érzés mikor azt is elfelejted hova indultál?
mond ujra h nem szeretsz miközben  a farmerom gombolod..
ha gonodlod
hagyuk--
akkoris te vagy a midennem..
elmodnaám de nem merem h az könnycseppp a midnennem..
hányszor öletlél meg ugye emléxel még?
hányszor öleltelek meg ugye emléxel még?
...
ugye emléxel  még?
ahogy elszáltálll.. elmult midnen happy days énis csak fél évig hittem lehet jobb nállad lehet más ...
csak azt nem tudtam h mikor mondjam ki mit érzek csak hallkan suttogtam h én magam se haljjam...
nemirok semmi konkrétat mert mindeki levágná... azis sok lenne TALÁN ha annyit irnék... 1 padló...
vagy h az élet 1 NAGY SZOPÁS!!!!
:s

csak ezek forgolodnak a fejemben...


tegnap annél aludtam megnéztük az alkonyat 2öt sose gondoltam volna h valaha is megfogom nézni nemtudom miért... de nem bántam meg söt, kvára tetszett szerintem éltetem egyik best filme annyira szépbazmeg..
és még csak most jövök rá ennek a kincsére titkára szépségére...
midennkinek ajánlom aki még nem látaa ténleg nagyon gyönyörű...
igaz tiszta letargikus lettem töle annyira beleérltem magam... de nagyonszép..
közben votltunk kicsit Márkkal nitával és ritával na meg vvivivel és benövel délután és este iszogatni bár én nemittamm mert köztudottan beteg vagyok:S ha most nem szeedem be normálisan a  gyógyszereket nemugy mint edig:S
akor mandula kivétel lesz amit nemakarok:S.-..
na midn1 leszsrom hétévén wigwam és siófok inni fogok nemérdekel...
Szal Péntek wigwam szombat go siófok:)
biztos kurva jólesz AFC(L)(L()(L)bArátok(L)party(L)pia(L)
és no gyogyszerek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése