12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 25., vasárnap

Melody,Hódmezővásárhely-afc,barátság..

Na szal Kezdjük  a csütörtötkkel:)
Átmentem reggel 11kor csabára  TAlálkoztam nikivel bezsélgettem vele meg midennrég találkoztunk:( :) jóvoltvele^^
aztán jött melody is :) niki hazament mimeg mentünk hozzánk:)
itthon átvettük a fizikát szal nagyjából értem már*-*Köszi neked még1x*-*aztán este vizipipáztunk meg áttjött zsozsi zenéthallgatunk hülyéskedtünk elvoltunkXD utána beszivott a hörcsögömXD megfertöztem 1 kis pipafüsteel kibaszott nagyvolt:'D azthitem másnap meghal:O de nemhalt megXD
aztán születtet 2kiscicánk SZAL HA KELL VKINEK IRJON!!XD
lefeküdtünk alundi :)
másnap felkeltünk feltettem  a vonattra és go haza:D nemaludtam sokat készvoltamXĐ
de nemaldutam visza hanem mér du.egykor elkedztem készülödnia  7órás vonathozXĐ hát szépen készlettem megmidenn^^ átmeentem csabára és nikivel meg fecóval vártuk még Ann-.t de nemjött:O nahátjóS:felászáltunka vonatra:D ott megyünk megyünk nagyba midnen(H) faszavolt egyszer csak elérünk oda h orosházitanyákXDDDDD
hátkészvoltunK:D beszol fecó h miez itt? it csak bokrok vannakxD és miny ugrálnak ki az emberek és megtámadnak minketXĐ hát szakadásvoltXD én meg ittam a teát fullra nikire köptem az egészet...$bocsixd aztán késöbb 1romos ház.. elkedzi ez a jegyirodaXD hátkészvolt:D
utána meg h 5csillagos szálló(H)nagyovlt:D elérkeztük orosházára :D tomi felszállt:D
utána leszálltunk  anagy állomáson és nekünka  népkertnél vayg hol kelet volnaXĐközeb már reniék is híttak minket h holvaygunk:D hát modntuk neki h hamarabb száltunk leXĐ nemvolcé.D: aztán feci odament 1 nöhöz szakadtunk h olyan ö betüsen beszélt..Xd de mitn késübb megtudtuk h ez CSONGRÁD MEGYEXD
madj elmesélema  végén ennek is van sztorija:D
végül annyi volt h hívtunk egy taxit és átmentünk vele a másik állomásra:D
ott várt minket lili renéé ls azthiszem a 3ik lány neve pálma volt^^
és feciék ottbemetnek 1 kocsmáva lehuztak 1,pár felest ls vettek 1kannást:D
közbe nikiknek a borát és kinyitotunk útközbepiáltiunkmeg tomi sörébölkaptam:>$xD
végül odaértünk a strandhoz:D
ott áltt a sorba ron éás még 1kiscsaj akinek a nevét elfelejtttem:$
és még csatlakozott hoizzánk viviis :D
tomiék  akanást a táskába rakták de persze 1 csomo midenkit átkuattak:D
és észrevették még a vízes palacokot isxĐ
szal fecóval kiementek eldugták meg néhányszorvotlak kint inni:D
bementünk vártuk a többieket:D és végre nagynehezen midenki behuzta a seggét:D
már a szímpad közelébe vooltunkj amikor megszolalt : megszól néha...:D
gyorsan futotunk oda:D
rohadt jóvtol a fényteknika :Dnayon tetszet*-*
aztán pogoztunk de eltört vmi üveg alattunk sé abbahagytuk mert én mezítláb nyomtam :D
azután tomi felbvett a nyakába h tudjak kamerázni :D
kb 1 számot ültem fentmert leszálíított a biztiboy-.-
utána eltünt midneki:D csak ott maradtunk nikivel és ronal meg a  vivivel ésegyütttáncoltunkmegmidenn:D
utána viszajöttek fecóék  mert kinnt ittak meg pancsoltak Ful vizesenXD nikivel egymásra néztük na nehoygmárxd
gyors go a budiba átvetük a fürdörucit és miis bele a vízbe:D mivel strandon votl a konci alap(H)
megmártóztunk tejóég annyi bezsólást mint akkor:'D kegyetlen volt:D
aztán gyors go visza full viezens oda be midenki nézzet csak h mitkaptunk aztán tomboltunk:D és utsó szám midenm:D és fecó elkapta tomi türölközökjét(H)és nekemadta:$köszike^^
aztán vége volt és elvettük a z alcoholosfilceeket:D irtuk alá mdienkitDX meg hát nehohy már miis kimaradjunk minket is aláirt mideniXĐ nagyvolt:D
utána aláritauk magunkat az afc-.sekkel:D
köszöntem katának de nemvolt velem vmi aranyos.. nemtudom mibaja volt de hát oké=/
aztán lilinek lenyulták a cuccát:S végülis meglett de a pénzét elopták:S
utána odajött hozzánk 5-6 gyerek:D és kértek tölünk aláirást megközösképet:Osokkaltam:O megvoltam lepödve:O deokéD. aláritam öket ,meg midenn közöskép aranyosak votlak:)
utna ronék mentek haza elköszöntünk tölük remélem megiunttallunk nemsokára(L):)
végül mentünk még pancsolni hátra jah és úzközbe betallálkoztunk beccyvel és tirxyvel is^3
és hátra go pancsizniXD persze midenki bezsotl-.- de háténis nekik:Pjüvotlt:D
odajött 1nö ien inerjút megképet csinálni(H)XD nagyvolt:D
utána mentünk hajatvasalni mrt olan fejünkvolt:'DXDX na midn1 ott is kaptukXD és elindutlunk kfiele:D
renéé eltünt:S hazament:(
na mind1 mentünk tescoba:D beccyvel tökjót beszélgettem meg mdien(L)
tescoba vetünk kaját meg tomi piátXd
és kiültünk hátra a játszira inniu :D én felkölzötem hajnali 1kor a mászóka legtetetéjreXD durva voltXD mert alg birtam felmenni és rehheé 5ig lese jötem:D ott körülöttunkxD volt hányás okádás szexXD durva bezsélgetések mi megfent szakdtunk nikivel és beccyvel néha néha feljött tomi és fecó is:D
utána kivilágosodott:D lementünk ott még hintáztunk meg libiztünk:_D jah és votl még2 füves csávóxDis nagyvolt:D
aztán jött a cinKD:
jöttek a rendörök begyűjtövelXDD h szemetelünk megienekXD offos votl:D elsözör geciztek de aztán tökjüfejek voltak:D kérdezték merre voltunk meg h minek tanulunk ilyesmi :D
kiis nevetekXDD
azután öszekellet szedni a szemetet meg tomi bemuatta nekik a piásüvegetDX denmvotl belöle baj:D
utána elmentek ttrixyiék:D
mimeg az állomsára mentünk:D ujra aláirtuk a falat és sokaltunk h mostvoltunk 3hónapja:Odurva votl(H)nembaj:D az állomsáon megtalálnia nevünket(H)
utána felszáltunka  vonatra ottvolt egy kiscé..:S
de ehhez ink nemfüzök semmit:D ..
végül tomi elment.D mimeg hazamentünk:D
leszáltunk és spuriXĐ
nikinek megvártuk a buszát fecóért megbejöteKD:
nálla maradt a telomXĐ
és viszakellet jöniük:$deazét nagyvot:d
végül 9re hazaestem és este 8ig aludtamXĐ
na ittvan pár offos képXD fejet ne nézd fullvizesen kitombolva jah és tudom h kövér vagyok:$
köszi:D

háttén egyszerüen kihagyhatalan est volt(L) megbántamvolna nagyonha kihagyom:D


nade h mégse legyen tökéltes napjaim....
véget ért 1 barátság..
végetért bennem vmi..
elkezdötöttt vmi uj..
hát én kibirhatatlan vagyok..más lettem..
engem nemlehetszeretni..
csunyán végett vetett ancsa  abarátságunknak..
nagyoncsunyán..
depoersze énvagyok a hibás:)
énvagyok a szar a szemét..
mert nekem csak"pótléknak és csicskánnak kellet"
ez kvára nemigaz.. vagyis én nemakartam h ezlegyena  vége..
nemkellek neki sosem..
a szívembe markolt..
azthittem h az egik legjobb barátom,..
egy állarc volt rajta...
engem nemlehet szeretni..
kvára mélyen értinttt...amiket hozzámbaszott...
emléxem amikor hajnalban azért sirtunk egymés nyakán h emnynire szeretjükj egymást..
és h sosem volt mégsenkivel ien erös barátságunk..vagyis nemsok..
ennyit ért  a barátság?
ennyit értünk egymásnak?
ennyit ért  a  kittartás egymás mellet?
ennyi lettvolna?
nos a válasz igen..lehet h  a sorokból nemderült ki h nekem mennnyire nagy fájdalmat okozottt
..
deez az..
igyelvesztíeni vki.. szar dolgo nagyon szar..
de már annyi mdienkit elveszettem eltaszítottam  fájdalomból..és érzések miatt.. igy már..ahjj.mind1=/

nem modnok semmit.. nemvagyok tökéletes kvára nem.. igen bunkó vaygok igen flegma..
és igen nem miattatok.
ha szeretsz engem elfogasz amien vagyok.. nempdig azt szerettem aki voltál...
vmi öszetört bennem.. vmi nagyon szar dolog.. de talán ennek igy kellet lennie.. megint megedzödni kellet/=
mind1..ezvan:S
utálljatok csak...
majd jelentkezek..csá

ja és köszönöm márk h meghallhatál hajnalba és tanácsot adtál:)holnatalélkozunk meg veled is nikim♥
psuzi♥

ink nektek hiszek.. ti többen vagytok akik más modnannak rolam..de majd midenn kiderül:)


"és valaki megint megértintete a szívem":$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése