12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 29., csütörtök

Danny Diamond névnapi buija^^

sziasztok!
ugyebár bocsi h nemirtam le hamarabb h miis volt scsak van 1-2 felbosszaantó dolog ami méyl nyomot t hagyott és nemvolt kedevem irni de ezt most megetszem:)
na ugybár ez kedden volt:)
este 7kor bementem nikihez szakadt az eső-.- mind1 felszálltunk a buszra elmentünk hozzá ott gépeztünk kikészítttemXDD utána elisindultunk 2 pezsgővel^^az állomsára a buszon összeszedtük még pinát és DikátXD
utána mentünk az állomára ahol várt minket trixy és Beccy:)
elmentünk cigit vvennni és indultunk is..:D a centernél megálltunk és bezsélgettünk miközbe 1 fiucsapat ott szolgaott beXD de hát lazán olttottuk egymáéstDX aztán odajöttek 3an h nem e meünk velük inni.. hátcsakis:D aztán megjött melody és kira is^^
átmentünka  a másik odallba megjött danny és a2 testvére is^^ ott akor bemutatkozés ölelkezés puszi :) és felköszönttöttük:D
utána szép lassan gyült a banda:) lettünk 25körül^^elindultunk és leültünka  belvár játszóhoz még vártuk benőt és mazán vivit^^ ottiszogattunk meg midenn:D de nyilván való volt h ott nemleszünk soáig jók:D és rádásul danny fellököt 1 bort is.D tul hangosak leszünk.. alapból netudunk kussba lenni :Daztán mentünk burekba még piát venni :D mert nikivel megittuk a pezsgönket^^
utána ott dannyvel vettem 2 sört:D mert ugyebér nemadják ki-.- igy ö vette meg^^ utána márk is vett 1 kólát meg vodkát:D és leakarták fényképezniXD vmi kibaszott nagyvotlXD elkezdik ien többet nemlátnakXDD hát ténnagyvolt:D
kimentünk kibontottuk a sört... egyszer csak leparkol 1 rendörautó:|:|:| én meg sörrel a kezembe meg midennki piával a kezébe:|felállt midenkiXD mekkora büntentést kaptunk volna te jó isten.. de végülius csak anyit mondott h ellehet innét huzni na akkor gyors midenki lépettt:D és leültünka  ahírességek sétányán:D
ottiszogatott mdienki :D valaki tulsokat isXD igaz nitaszivem?::D
énis iszogattam vodkát meg bort..elég sokmdiennt öszeidtam.. és mégse basztam be ismételten.. kezd unalmas lenni-.-
végülis midenki elvolt márkk mdienkivel vámpírosot jáccot:D heheh engem nem harapott meg:P
azután jött az este nem várt része... balhé verekedés..pofáncsapkodás..sirás..:Shát nemmostkellet volna..:S de ezvan... ettöl eltekintve midnen okésvolt:)leültem márrkal bezsélnieléggé kivolt=/ahogy láttam mattis:S
/= elszomorít  látni ezeket h a barátim veszekednek és már verik egymást:S nemjódololog.. deén mégjóhogy pont akormentme el benövel..
és csak 1 részét láttam utána..:S na mind1 utána ment tovább  aparty dannyvel madjnem sikerült megint esnünk egyet XD mert ültema  kövönés rámfeküdtXDD és hát kishiláyn estünk 1 kismétertDX de szerencsére nem:D
utána elvoltuk midenn:D kijött a rendörség h zajosakt vagyunk midennki a piát dugta már elXD mert én kiszurtam a másik oldalból(H) decsak ennyi volt semmi igazoltatás meg ilyesmi:O sokalttam is:Ode auztán ment mdienn tovább.. ganyusan kedvesek voltak a rendörök aznap.. ez vezethető madj biztos vmire.. lehet már felismertekXD kitudja:D
utána eljtött3óra nikivel uyggondoltunk uygis lép le midnenki megyünk miis elis küszöntünk mindekitöl jött velünk márk meg oszija benönek és benö:) aztán elváltunk megminden...nikivel hazáig átbeszéltünk midnent:)jóvolt aztn az utcájukba eszébe jutot h bazmeg az esernyömXDD na fasza:D azután felhívtam beccy h rakja el de már anynira készvotl azis hXDDDD áhh:'D ugyhogy danny hazavittenekem.D köszi elöre ismajd érte megyek^^
na szal egészjólsikeredett ez az este:)köszönjük danny^^látjuk sokan szeretnek:)
na majd mesélek még ja és  aképek amik készültek 1 pár darab majd felrakom ha átküldi trixy^^ puszi^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése