12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 19., hétfő

AFc koncert gyoma^^

na szal ugyvolt h feecó itt aludt szombat este h másnap idöbe tudjunk midennt elkezdeni^^ este 11ig kb vagy mégtovább hajatfestettünkxd
aztán bebasztam 1 filmet nézni és közbebeszélgettünk és bealudtXD
hát fasza mondom:D na mind1XD bezsélek hozzá és elallszik kellemes kis társaság:D
aztán másnap felkeltünk elég szarul aludtam nemsokat/=
ettün k megcsináltuk a hajunkat meg midnent:D végül gabi kivitt minket az állomásra ott már Ann és benő integetet a vonatból^^eddig is derültek voltunk de ezután mégjobbvolt*-*
felszálttunk fent volt ann benő bogi és nono^^ faszának indult a konci^^ beültünk meg minden köszöntünk:D benő a borát is elövettexĐ és ittunk:D aztűn felhívott Ron h mere vagyunk:D de hál istennek miis 5 percre voltunk :D leszálltunk átmentünk hozzájuk köszönni^^ azután ron bejelntette  h 6kmert kell gyalogolnixĐ fasza volt:D de azért élveztük utközbe bementünk asszem a lildlbe:D vaygnemtutiXD nemtudom már vettünk piát meg cigit:D
jajj meg sört is vettünkD:
azután szépjólassan megérgztünk kb 1órás séta után:D és leültünk az árnyékba iszogatni :D
ott midnei bebaszott 1 picikét vagy talán vki bagyon isXD
kint ültünk 1x csak halottuk tomi hagját próbáltak:D
utána megláttam adrit és nikit^^ köszöntünk nekik meg midenn csináltunk közös fényképeket:D
utána bementünk találkoztunk egykét ismerös arcal mint pl kira:)
utána néztük a próbát :D elég sok kis szar votl=/... mármint ember üygileg a közönség abszolut 1 szar volt:D mert mikor végre valahára elkezdödött a konci se nem pogozott nagyon megse mozdult...
de mind1 amig volt bennünk alcohol addig jovolt:D
de végülis alapból nemlehet szar:P
azután vége lett a koncinak kimetnünk volt 1 kis veszekedés utána :Sna de végülisaz lett az egésznek a lénygee
h ronékkal elidultunk csabára mert nemvoltak nállam iratok és beakartunk ugrani fecivel gyors hozzánk ezt megis tettük ronék vártak csabán mi meg otthonvoltunk gyors midennt elöszedtünk stb. aztán növéremék bevittek minket és ronék hívtak h ottvannak nemsokára  a tesconál ott volt velük még márk is meg nono is^^ becsatlakoztak páran:)
aziután vettünk kaját meg midnen:D
és mentünk a sétálóra :D útközbe még megálltunk 1 játszótéren márk igazán jovolt veled  megbezsélni és bezsélgetni(L):)
azután mentünk a sétálóra továább.D. ott ültünk meg midennXD bementem a szökökutba meg ienekXD elvoltamD:
aztán jött kócos dzsekkel meg 1 haverjával:D és elhívott engem meg benőt a pálmába :D ottvolt bundi isXD jah mert odajött hozzánk vmi anygal nevezető faszXD azt aztmondza bundi pesten vanXD na midn1 csak lestem:D hát fasza volt nemvolt ott cigi-..
igy hát kocos csak elcsalt a burekba ott vettünk cigt de már annyira borzasztóan fájt  afejem majd meghyülültem pedig sose szokott:O
nemtudom mivolt velem:D jaj aztlese irtam h konci közben fecó elkapta tomi üvegét meg a dobveröt^^
ésnekem adta köszinmég1x(L)már azvolt midenn álmom:D de azon szakdatam amikor a pengetőkért szaladt midnewnkixDDDDD viccesek:Dén meg kértem autógramott a cuccokra és csáxD bár az nagyovlt amikor tomi tollal akarta belevésnixD aztán végülis kapott alcoholosfilcet:D csak ott szakdt magán:D
na viszatérve miután viszaértünk addigra leléptek a pestiek mert a 2 kiscsaj a szasza meg mitdoménkik nyavalyogtak meg bunkók voltak vmi hihetetlen módon-.-"
namind1 csak menjenek doa legközelebb ahova mi ;)
szal pusziltat ron ennyit kaptunk:D de nembaj:D
utána midneki hazament miis annhez:)
kb-san ennyi volt^^ jókisnapvolt(L)(L)
és ime néhány kép^^
igazán sokat jelentet ez az egész:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése