12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 20., kedd

elegem van BAZDmeg!- ez a szerelem nem nekünk való-hagyj felejtsem el azt a szót h szeretlek

kész elegem volt besokkaltam:S nembírom tovább off:D
elérted amit már ellehetett:D itt befejeztem:D -LESZAROM MIT GONDOLSZ ROLAM
-LESZARLAK TÉGED
-LESZAROM H MIENNEK TARTASZ
akkor legyek kurva,legyek hazug,legyek szemét,legyek köcsög,
végülis :D a szemét és köcsögnek van alaptartalma:D
és h mit irtam ki faszbukra állapotnak az az én dolgom:D nemvagyunk együt nincs közöd hozzá kész. velem nemfox jáccani mint már megtették;)
vedd tudomásul elökell vennem mostmár a köcösg énem is;)
am meg nemfogom magam senkivel megdugatni azokat csak azuért irtam mert tudtam h neked fáj érezteztessem veled h nekem mien szar.. nemtudom elviselni a viselkedésed ... ez a szerelem nem nekünk való!!
nembírom a féltékenységedet és 1-2 dologra a reakciód,
nemérdekelnek a vádait..
ugyse nekem hiszel:D
ink az unoktestvérednek és bubuhnak:D
akik aztse tudják ki  a geci vagyok:D hát elöre is remélem megrohadtok_:) m,ostmár kereshettek tiis telibeszarlak titeket<3
besokkaltam jön a szar énem;) kiédemeltétek
sajnos olyan a lelkem h akit megkedvelek/szeretek megbocsájtok nekik.. aki már 1x beférközött oda nehezen jut ki..
megbocsájtottam már megcsalást..szivatást..köcsögséget átbaszást..
de vminek 1x vége kelll h legyen a végletekig nemtürök!idegebeteg vaygok ezvan fogadd el baszki vagy takarodj a rohadt faszba;)
hanemszerettek ezután igy jártam talán jobb ha az ien emberektöl messze kerülök:)
na továbbá lezárom a rolad és rolatok szolófejezetet mert csaka düh jön belölem:D nemkérek bocsánatot akiket megbántottam most de nemkéne az én dolgomba bepofázni 600kmrröl:Dés nyugi nemkell látnod soha többet a hangomat se kell hallanod:) gondoskodom h lehetöség szerint ne láss se semmi... azthiszem egy idöre megint befuccsoltam és a kapcsolat téma is nállam..
bocs cica ez a szerelem nem nekünk való!

DE AZÉRT VANNAK ITT PÁR ÖRÖMTELI DOLGOK IS AMIK OKOZNAK 1KIS VIGYORT AZ ARCOMRA:)
pl kortez:) tegnapjüót bezséltünk:) nevettem is sokat rajta:) örülök h viszakaptam ötis:)amit végülis nemtelejsen viszakaptam ink majdnem elenmegedetem és elveszítettem=/
de mostmár midenn a régi =)beszéltük h majd tallunk:)megmidenn:D akárcsak régen.) bezsélgettünk1-2 dologról és néha csak anynit látnak tölem h nevetek a képernyöre és majd elérzékenyülök:)...♥

van itt még Ron aki mostmár komoly hatást gyakorol midnenre hihetetlen ami ittfolyik körülötte érdekes élete van h igy jobaan megismertem:) annyi páratlan és egyedi ember aki nincs még ien sok:D
kortez is ien olyan másss mint  atöbbi :..
vmi ami megfog ami melleeted tartaj mármint ezt nemkell félre érteni de nemtulzok vele ha aztmondom h nekem kell" de nem a szerelme vagy a szíve hanem  a barátsága  ő és az a durva h ő is ugyanezt gondolja rolam..)
soxor meghat és rohadt igaz dolghokat tud nekem modnani akármibe segít és a figyelme határtatalan.)
most nemigazé tudom a megfelelö szavakkal illetni de nincs sok ien ember akit ismerek ...:)(L)

az érzelmek földjén más midnen..mostanra a sok szartól megtanultam kiismerni az embereket és kezelni a helyzeteket :)szívesen segítek másnak is ezt most nem nagyképűságböl modnom de komolyan annyira láccik az emberen vagy lehet h csak én látom és érzem meg de annyira kivehetü ha  amásiknak nemvayg szímpatikus vagy nem szeret.egyszerüen megmodnom milesz elöre vele.. és ez durva..nagyonsoxor bevállik.
az a szar h csak másnál veszem ezt észre és magamban nem látom mi a jó és rossz döntés=/majd még erröl szeretnék irni de most midenn más kavarog és majd foogk:) "ez a lány nagyon ismerhet téged" igen niki nagyon ismer♥és szeretem♥


sajnos kezdek eltávolodni 1 számomra fontos baráttól.. de soxor vmi taszít töle mintha aztmondaná vmi  h ne hagyd öt nem neked való ez a barátság:S
de nekem ő kell  erre kell most nagyon gyorsan megoldást találni.. nemkérhetem azt h változzon mert nemfog és nemis akarom talán 1-2 szar dolgát talán de én igy szereetem mégis szar dolgokat érzek velekapcsolatban.. pedig imádok vele lenni egyik legjobb barátom♥ nemakarom elveszíteni de  elre vmit kikell talánom.../=


nade van itt probléma.. :S tanulás.. megkéne nagyon tanulnom a cuccokat :S csütörtökön jön hozám Melody tanulni :) ittlesz 2 napot mert péntek este meünk koncira remélem  addig sikerül átvenni ezeket a szarokat.. mert megakarom tanulni 1 hhónapon belül h azztán még vmikor eljussak nyíregyre és pestre és nem hazdudatm kenny neked h tanulnom kell mert tén kell.
attol h elmegyek most koncerta ami kvára inicsn messze azért nemugathacc mert cssak este megyek meg elelgem van ,már ugyviselkedsz mit 1 kisfiu aki nem érti meg... nemhazudok csak idegemegyek a közelbe.. nade faszom-.- megint it lyukadtam ki-.-
ahh

mind1szal várom a pénteket** jön Niki fecó Ann danny renii roxy kata és még sok sok ismerös^^akit most nicsn kedvem soroloni mert most nempörög az agyam:D de bocsi h nemirok ide mostle midennkit♥:$de biztos baszott jólesz ^^evvel kapcsba majd irok még:D


"te soha nem sirtál még nem érezted még mien ha aszíved könnyektöl ég:..kihült szívednek mit érek én?
nemkértem h megváltozz itt bennt mi rossz volt benned aztis szeretttem nemkértem h értem más legyél csak nevess rám nekem ennyi elég..sehogysejó=/mire megtanulunk élni szeretnénk meghalni.. nem modnom h leszarom mert valahol bent érdekel.. kit igazán szeretsz soha meg nemunom,.. a halálnak nincs romantikája mégis ugy huz magéhoz mint ajkad... fantáziám törik .. darabokra törik... kiniylt a szemem de belül megvakultam.. barátok kilóra eladtak mert jöt a szerelem és mindenjik bekattant...
ahányan hallgatak annyi szobába voltam.. sok szívet összetörtem belepusztul a lelkem rengeteg jött pedig éncsak egyet kerestem.. de sosem foglak titeket utolérni.. engem lelöhecc csak öket ereszd el..
a becsület lassan csak 1 bejegyzés a szótárban.. hogy lett ennyi ribanc egyetlen bordából.. és h szeretlek csak egy szó...és már tudom miaz igazság: igazság nicncsen..lelkem a pad.. amin üldögéltem.. midnig akad 1 apró remény a csillagok között ..hagytam és belémköltözött ... nemtudom h holronotthattam el.. denekm midnig türnöm kell-.-..nemgondolni rá én már nembirok rá..tölem hiába tiltanád tested selymes ritmusát..valaki csak távolabbról szép.. ennyi nemelég.. én irom de te maga vagy a dal...ismer jól..mégis szeret...
mért mulik el midnen veled együtt?
szeress ugy ahgy nemlehet.. ahogy nemlehetek veled..kinek modnjam el? hamár senki nemfelel..
tanísd meg hogyan szeresselek..merre keresselek..
veled ujra kezdeném.. nézd most midnen a semmiért hirtelen.. hogyan mulik el...szeress most ugy ahogy nemlehet.. ahogy nemlehet veled.. ugy ahogy elhibásztam ...még a végtelen elött...csak a szívem dobog h azzal lássak..a magány  a gazdám szorosan tart pórázon..attól ami fontos attól ami jó nem akarok elszakadni... ami nemlehet a tiéd midnig azkell...mostmár nemhiáyzol végleg.. haneekem nicsn szivem akor neked midvaN?
h szóba álltam veled megbántam szásszor.. nemvagy tökéltes és sajnos nem midnenki imád,,..köztük énsem.nemvagyok olyan ember aki más érzelmeivel jáccik de csalódok néha.. és öszetörök..nemkellesz és ezt már eldönöttem magamban..de nem kell a bocsánatod mert jólmegvagyok nélküle. nem várlak visza mert nemlesz több szédület és nemlesz több felángolás.. nemkell a mosolyod és nemkellesz te sem..zavar a nap és már a zápor is lever..delegyen 1 szép álmod amiért elvérzel holnapért és feltámadsz másnap.mond ujra h nemszeretsz miközben a farmerom gonmbolod ha gondolod haggyuk de akoriste vagy a midnenem.. hányszor kedztük hány csók volt a tied.. ugye emléxel még?háynyzsor öleltelk át emléxel még? hányszor mondtuk h elég ugye emléxel még?ahogy elszált midenn érzés elmult midnen happy days ..csak halkkan suttogtam h én magam se haljam... http://www.youtube.com/watch?v=bRYwjDDc-v4 *-*
a szívem még midnig 1 lányhoz huzodik.. a lányhoz.. wigwamba szerelmet vallot.. deénis szeretem ..nemtudommilesz velünk... deszeretem és h ö szeeret erösebb lett ... eddig hanyagoltam megmien. de csak ketönknek akartam jobbat akárhányszor voltam fent midnig kavartunk... ééreztem h nem mulhat el.. egy életre szóló dolog van köztünk ami nembomlik fel a szakítás utánsem... és h ezvolt a kapcsolatunk mélypontja? igen talán ez.. de én vállanám h titkoban .. ere már csak az idő vár.. irta h hiéányzok neki és ha mek pestre szoljak *-*várom már,,,szeretlekmimi♥





elég kemény korszakot kaptam mostXD de ez tetszik : itt a tavasz dagad a fasz.. itt a nyár nyald a pinátXDDDDDDD
jah és istetnem ez ez a szám*,*   http://www.youtube.com/watch?v=tCDlg80Qg-0  *-*
imádom:$xd 
imdáom a punkot ujjabban:D eddig iss kedveltem de most mégjobban♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése