12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 14., szerda

kvára semmi értelme.. deirtam:?D

na megint scak hajnalra marad a blogirás 3 óra egy perc van pontosam...
sokmidnenért hibásnak érzem magam:S
nemtanulok.. megbuktam...mostse telhjeesítek nagyon..
iszok..nagyonsokat iszok..
gyógszerezek meg mdienn szar :S folyamatosan a rossz uton járok...
kennyvel is folyamatosan összevezsek/=
leehet miattam is van én nemtagadom h bennem vana hiba:S
de készvagyok már/=
nembirom ezt a folytonos vezskekedést leis tiltott..
de mondjuk felhívott*-*amit értékelek
1órát bezséltünk mdienn szarról..
és ami a legjobban felkurja midenkinak az agyát.. és ami miatt van a legtöbb balhé és veszekedés
1szó miatt van F É L T É K E N Y S É G
sajnos ez mdienkibe benne van..::S
ami kvára nemjó és szétbaszhat mindent...deez már sok.. ide változás kell_Smárpedig nemlesz jó vége.:S
majd kiderül igazság az h mindketten tulzásba visszük=/
ahjj kivagyok-...ronnal is veszekedtem ma.. mindig vkit találok=/
anyámmal is mindig=/neki semmi és senki nemjó:S
tipikus anya...
nemtudom milegyen ,már tén nemtudom...
mostis csak értelmetlen hülyeségeket irok mert nemtudok másst...
am ma itt volt aNn vagyis tegnap óta
 és ma ment haza
aztán elmetnem renihez ott elvoltam megbeszéltük h ma szalcsit sütünk^^
ugyis rég volt.. még apuval=/
aztán zsozsi lejött az alkonyatott néztük éjféltöl aztán nem értünka végére am is uncsi volt olvasni mert ez  3dik része volt és untam olvasni ..:D
és felhívott kenny is közbe modnjukmegis lepüdtem:OD:modnjuk öszevesztünk:...
anyád:|kukorékolt a kakas is..
fasza...
megint 1 értelmetlen bejegyzés..
ahj annyi midenn kavarog bennem...
jólenne megdögleni végre.. talán van élet a halálutáN?
kvára mondjuk nem érdekel de modnjuk sztem mást se XD
de mind1 haggyuk most nemjönnek az érzelmek...
madj talán holnap
csá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése