12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 12., hétfő

boldog születésnapot édesapám†

belepusztul a lelkem ha belegondolok fél kettő van hajnali fél kettő...
ma lennél negyvenhét éves... ma lennél kit ünnepelnénk..
de ehelyett kimehetek a temetőbe és negyvenhét szál vörös rózsát tehetek rá... mert a kedvenced volt...
kiülhetek a sírod melléé..
leülhetek nézhetem.. de nem a fénylő kék szemed.. hanem fekete márvány sírod.. bele gondolni nincstöbéé már nincs... két éve ienkor(U)
összetörik a szivem a lelkem...
még élt..
pár csak szeptember 13ig..
milesz velem e 13-ik napon..
13-a szerencsétlen nap..
akkor adott nekünk az ég és akkor vett el.. mily szerencsétlen egybeesés vagy talán ez a sors?!
sehogysejó..
csak a könnyeim csordulnak.. olyan gyorsan veszítem el öket ahogy téged.. megrázó sorok...megrázó pillanatok..tetttek.. történtek..
hiányzol..
nélküled minden más..
kisikloott halálod miatt életem.. ha nem lett volna ez nem lettvolna EZ ami mostvan,
lehet igy jártam jól lehjet igy basztam el midnent...
bármire képes lennék h ne csak képeken lássam szemed.. de milenne ha elöttem állnál.. egy szívroham mégse kívánlak ez áron visza... max az eltelt 2 év elötti éveeket..
az elöbb ittvolt zsozsi most ment el
és 1x kinyilt az ajtó minta mostis figyelnél...
félek...?
féljek?...
ezt teszem..
nemtudom miért
pedig szeretlek(U)
csak viszonzatlan..
mint midenn más..
szívem szakad meg nincsen.. nem vagy_:'( nemtudok beletörödni sosem:S
.
".Elbúcsúzom, de ott leszek, ahol a szél zúg, a nap nevet,elbúcsúzom, de itt marad belőlem néhány pillanat..."
azóta midenki csak összetör..
midenn csak roszra fordull... egyszerüen midenn szar(U).S
de nemakarok kitörölni..


most legszívesebben meghalnék,... de nicns miért.. de élni sincs miért...
sajnos
puszpá..
kvaára nincs kedvem semmihez:...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése