12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 29., csütörtök

:'(

elegem van a rosszindulatból és a pletykákból...
én nemjátszoksenkivel:'(
tudommienaz..sosemtenném mással...
mért mindig engem bánt midnennn?miértrajtamcsapódikmidnen?
mást nemtudok csak sírni..hajnalokigfentlenni...csakcigizni..
nemjönnek a gondoltaok..érzelmek  akönnyen kimosták...:S
csakazt érzem h fáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááj de kibaszottul:(
majd hnap irokerröll ...hafelkelekmég..és nemviszátvki egymásvilágbaaa amit ugyszeretnék...
havan mennyországg..apuugyereértem**
vagy segís rajtam..
vagy igazszerelmem kenj mérget ajkadra és csókolj meg...
ugyteszek mint 1 ovodás...
deén eztnembírom elvilseni..sziklaszáraz a lelkem kopár sík...
szívemnek darabjait se találommár..
denemisakaromöszeeragasztani.............:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése