12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. július 3., szombat

gondolatok keveredése..

csalódásból ut a menny felé....
ne felejsd el amit igértél...
ha midenn összetörik körüélötted te fogsz a legapróbbak miatt összetörni...
én megmondtam h egyyedül fogok maradni...
édes mosolyommal vágom el a torkom
rokomban heverő lelkem már csak 1et kér....
bárcsak érezném amit te érzel mélyen a szívedben ott legbelül...
bár csak láthatnám ahigy te látod ezt a  világot...
ha nevetek csak te hallod meg ha sirok csak te törlöd le az arcomról az összes könnycseppet...
félek, hervadok,új útra is léphetek,hisz mindegy hol vagyok
boldogtalan..
ha mmélyen a kés ugy vérzik  a szív...
majd megfolyt.. de ha ugy érzem feladom... elképzlelem ahyoig átkarolsz...mmég1x ugy mint rég...
ujraés ujra csak melléd nuyl kezem ha téged keres.. megzavar a  csend idegesít a zaj semmi sincs ami vígaszttal:(
Nem értem, hogy miért kell ez így, hogy miért jó neked
Miért nem válaszolsz, mondd miért nem felelsz
Hogy miért játszol így, s hogy miért pont velem
Miért engem teszel tönkre, miért engedem.Éreztem
Ez így nincs rendben
De te elvakítottál, ez lett a végzetem
Éreztem
Ez így nincs rendben
Te csak játszol velem
Én még csak észre sem vettem
Teljesen elvesztettem az eszem
Pedig te csak játszol velem
Akárhogy is próbáltam én
Mégsincs eredmény
Ez olyan mikor a pedált hajtom, de lánc nincs rajta rég
Ezért nem forog a kerék akárhogy is szeretném
Tudnom kellett nem lehetsz az enyém
Éreztem
Ez így nincs rendben
De te elvakítottál, ez lett a végzetem
Éreztem
Ez így nincs rendben
Te csak játszol velem
Én még csak észre sem vettem
Teljesen elvesztettem az eszem
Pedig te csak játszol velem
A szívembe martál
Még mindig fáj
Neked csak játék volt s nem más
Nekem még mindig fáj
Hogy akár csak egy percig is lássalak
Én bármit megtennék
Hogy szorosan a karomban tartsalak
Te vagy a kezdet s te vagy a vég
Bármit megtennék!
Te csak játszol velem
Én még csak észre sem vettem
Teljesen elvesztettem az eszem
Pedig te csak játszol velem

még minfig fááááááááááááááááááááááááááááááááááááj....de pedig te csak játszol velem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése