12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 14., hétfő

stand és Sörfesztivál^^

Na  szal kitaláltáék Ann és Szülei h menjünk strandra és hívtak magukkal meg Márkot :) elis indultunk vAsárnap reggelem ugy kezdődőtt h reggel madjnem megkeregetett 1 nagy farkaskutya-.-" igy lekéstem avonatot 6:50kor jött busz iygy avval mentme bent is voltam 7:05re és mentem is annékhez mert elilveg 7re ott kelelt volna lennem már,DXD na midn1 aztán Márk ott aludt ottvoltANNél aztán öszepakoltunk és eelis indultunk 8kor  oda értünk 9körül :D levetköztünk mindne bekentünk magunkat naptejjel hát komolyan az kész élmény voltXD a spriccolos naptej készvoltXD
aztán bementünk és fürödtünk bezsélgettünk midnen tökjóvolt:)
aztán a végére megint elövettük a naptejet és márkkal hülyültünk 1x csak márk bevadult fogta letekerte a naptejének a kupakját és egy az egybe rámötnötteXD durva volt mert midenn naptejes volt xD mindtha telibe élvetett volna vki kbXDD kva nagyvolt.D
aztán indultunk 2 körül haza vége mert már rohadt offosak votlunk mind a 3an kb 3-4 órát aludtunk:D fasza volt.
Hazaértünk ettünk és lefeküdtünk 2-3 órára aludni h kipihenjük magunkat:)
utána 7körül felkeltünk és készülödtünk megjött márk is NativaL( Ő 1 fiu csak nathali avgy mi a neve mert nem magyar) és megvették a piát meg midnent elékészültünk és fél 9kor indultunk sörfesztre megittuk útközbe a piát de nem igazán rugtunk be szal még bent  vettünk sört leültünk 1 körbe és bezsélgettünk nagyon jol telt el azidő még el nem kezdödtt a konci nati is tök kedves és aranyos votl meg mdien:)
aztáb végre elkezdötött a magna cum laude kva jót tombultunk rá:D bár direkt a végére hagyták a kedvencünket a pálinka dalt de azért jovolt:Dközve összestünk 1 söröskorsot és viszaválttukXD +600XD
nagyvot aztán elmetnünk autogrammért és mezö misi megdicsérte a haajam"király a séród" xD jah meg 1 nő nem hitte el h igazzi a ahajmXD de mégis azvolt a legnagyobb amikor azmondta h tuti kirugna  a sulibólXD hátanyád:D
de azértjovlt:D
aztán hazaindultunk:D és lefeküdtünkD:
másnap ancsának suli volt szal keltem vele de mondták h várjam meg mig végez:d
jo hát én addig viszadlutam:D 10kor felkeltem és öszetakarítottam délbe megis jött csak éppen nem ugy ahogy vártam:|
sirva jött. be  a szobába 1 jéggel a kezén levoltam sokkolva h mi a baj de végülis azvolt h rápróbált gyujtani és a GYUFA:| felrobbant egy az egybe a kezébe és hát kvvára fájt neki aztán jegelte és kapott rá vmi sprét szal idö után már jobban volt:) aztáén jöttem haza:)
na azért mondhatoim h jokis napvolt :D
am nemhiszem h mek cometre mert ann ballagására megyek valszeg ami fontosabb max hétvégén felnézünk pestre:)
itt van 1-2 kép és 1 link amin láthattok konci felvételtXD fejen ne röhögj:$off voltxD

http://www.youtube.com/watch?v=av9ghmSVVC0


http://www.youtube.com/watch?v=Td1uq1CQaLw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése