12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 1., kedd

mimi versei*-*

Könnyedén csaptad rám az ajtót, és elhagytál,
Nem szoltál semmit csak sietve távoztál,
Most lelkemben vihar, hideg szél szárítja könnyem,
Hisz semmi más..
..csak a bánat az mit itt hagytál nekem.

Minden könnyem vércsepp a szívemből vérzek,
Hisz nem tudom elfogadni, hogy elhagytál végleg,
Egyszer azt álmodtam, hogy a szél hoz el téged,
Reméltem, hogy egy ideig itt hagy és többé nem visz el tőlem
De mégis tovafújt, és csak a bánat az mit itt hagytál nekem..

És én azóta is gyülölöm a nyarat, várom a telet,
Könyörgök a szélnek hozzon vissza téged,
De hiába mert nem szeretnél más kell már neked
És csak a bánat az mit itthagytál nekem..

Azóta emlékeimben örzöm a szelet,
És ha eljön elfújja a múltba szívem,
Ott még együtt vagyok veled,
Mert azóta semmim sincs csak a bánat mit itthagytál nekem.        
Össze törted szívem és túl léptél rajtam,
De nem harakszom rád ez az én hibám,
Miért kellett, hogy hagyjam.
Csak egy naív kislány vagyok mindig
az is voltam hisz éjszakánként minden emlékünk
titokban visszasírtam.
szerintem kibaszott szépek*-*
szeretlekcica:$enyém*-*♥

3 megjegyzés: