12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 11., péntek

keddtől péntekig *-*

nah kedd volt matek kisértességi-.-karó lett(Y)
faszavolt teljesen padlónvoltam:S midn1 is annhez lementme suli után és mondtam neki h aldujon nállam^^ ö meg felhívta az anyuját és megengedte*-* és ekkor jött az őrült ötlet h menjünk fel pestreXD
hátjó akkor menjünk:D
anyámat felhívtam h meünk kolbászfesztre:D
szal ugytudták egymásnál lezsönk:D
ancsa beszélt prónai dancsival és kijött elénk meg midenn:D
aztán bezséltem mimivel és átmentünk pécelre miutána felértünk:D
jaj de említsem meg a  kedves máv dolgozóinak h nagyon dicsérem a higénikus tökéletesen müködö wc-jét miuátn bementem a w c-be készülni 1x csak kapott 1 olyat a wc h madj h felrobbantXD és a fülkébe midenn hugyos vizes lett-.-
én meg állok és annyit kaptam h anyádxD hát kevesett szakadtunk ancsávalXD
jah meg ejstejynxD vagy h az anyámba hívjákXD kiröhögött mert madjnem megfulladtam pedig csak nemakartam köcsög leenni h leköpöm mert ancs amegijesztet:D
na midn1 szal ott tartottam h átmentünk pécelre mimihez:) elmentünk vele piát venni hát mit kaptunk:| mien törvény jött ki:|
este 10töl reggel 6ig nemadnak ki semmien alcoholt akárhány éves vagy(Y) na fasza ez pest.. szal bese basztunk:D hát fasza vot :D na midn1 kiültünk még mimiék elé olyan 2-3 órát:)
elvoltunk mdien:D..
aztán mentünk iis vissza pestre:D
ahol kicsikét eltévedtünkde hát semmicéXD
megtámadt minket 1 emberke h adjunk neki pénzt mert család stb:|
kivotl  mitn szarXD már besokaltam rjata szal beértünk nemsokára keletibe:D
ésmivel kennyvel ugyvolt megbezsélve h jön velün k reggel csabára:D mert mennünk kellet az elsö vonattal mert nekem kisértességim lesz:D
nagyjábol semmit nemaldutam(Y) kellemes volt:D midn1 megjött kenny aztán felszáltunk és nemsokára vagyis nemsok volt .. na midn1 beértünkcsabára és go fel szegya angol kisértességi :D
aztán 4es lett tökjóvolt:D
aztán metnünk annnhez ott fürüdtünk meg midenn:D és aldutunk meg dvd-ztünk..D
azázán megjött mett és márk :D és öszeszedtük még pár emnbert a csapatból és elmetünk iszogatni :D azztán tökjóvolt mdienn:D
mi az utsóval léptünk kennyvel:D aztán itthon ettünk meg midnen:D
és elvoltunk ... nempublikus:D
reggel felkeltünk bementünk csabára felkisértema  vonatra és mentem Matthhez ott dvd-ztünk és elmetünk este inni:D de h mekkora volt márXD
a vén tata a házból meg az egészXD
meg bundiék:D
hát gatya votl eza pár napxD he
kva nagyvolt:D
élméyn de tén:D
bár kár h kortival netmudtunk taLIzni mert tanult de majd legközeleb:(
aztán azt nemis irtam h a gyógyszerekztöl valszefvolt  1kis érzelmi zavarom:S
mett szerint tulsokat csináltam mostanság és szép lassan szétbaszta az idegeim:S kicsit készvoltam.. de majd elmulik=/
na kb ennyi még sokmdienn volt csak már anynira készvagyok gh agghxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése