12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 23., szerda

jókis napok:D

na szal a sörözös nap után 1 napott itthon punnyadtunk Annel egész nap offoltunk meg ienek:D
aztán másnap bementünk csabára csak uzgy átnéztünk és fecót áthoztuk hozzánk:D itt befestetem  ahaját:P amit most nem egoizmusból mondok meg semmi de kikurt jolesz madj lent láthattok rola képeket jókis este votl:P
szakadtunk :D
aztán másnap mentün be csabára hajért:D
hazaestünk és egészeste kbhajnal 2kor lettünk kész vele de megérte:D jolett nagyon:D
aztán aludtunk cigiztünkelvoltunk ettünk kurva sokat szakdtunk aztán ment du. kor beregiztünk vmi afc csetes faszságra :D kibaszott nagyvoltxDD
tavaly 1 éve kb gyulán poénból adtam tominak 1 pina alaku nyalokát és megkérdeztük h emléxik e ráxD és igenXDD szakdtunk kva nagyovlt.D
aztán kérdeztük h siófokon maradnak e még konci után:D ugyanis ugy terveztük h 9én wigwam és másnap go siófok:D biztos kibaszott jolesz:D
alig várom már.D
jah és ma délután szurtunk annel még 1pc-t nekem.D
jah azt kiis felejtettem h fecónak is szurt inyféket:D meg magának ujra szurta a bridzsét:D
am ha valakinek kell vmi jóhaj olcsón elintézem..xDnajó csak vicc:D
na ime pár kép az alkotásokról:D
jah és most vizipipázunk zsozsival^^:D
plusz még szöke vagyok félig:D
uj hajat akarokxD és hát good bye csikoshaj..xD

am utálom ha valaki felvesz msnre
h kivagyok .. jo okél nemtujda azért is kiakdok de h még megkérdezem minek vgettél fel..:nemtudom
hát a kurva anyádba huzzál-.-
plusz már nemtudom a seggfej pasikat se elviselni h midneki olyan kibaaszott (99%) idegesítö akinek valami lóg a lába közöt.. nemtehetek rola..
csak néha vagyis gyakran elvesztem  a toleráló képességemet és odabaszom neki:@ ne csodálkozzon nemtürök a végletekig kurvára nem!
am szombattól keddiug vagy szerdáig pesten tartózkodom:)
mai motto: kis fasz=nagy csiklóxDDDDDDDDDDDDDDD

zsozsi<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése