12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 6., vasárnap

Bravo Otto

Alig vártam már hogy elinduljunk:D anyám kibaszott csabán összeszetem nikit és ancsát elindultunk az állomásra
aliv vártuk már h induljon a vonat erre fel késett 40 percet-.-
meg 1 csávó fárasztott minket  a pc-kkel tatookkal és fültágítókkal:D fless volt.DXD
végül be is jött a voncsi a vonatba elkészültünk meg midenn:D megbezséltem szandivval h kijön elénk meg midnen:D aztán beérzeketünk felcsaplakozott ivett és márk is mert kijöttek elénk  és mentünk is westernbe:D sok imo volt arrafele:D
aztán kibaszott sokan voltaK:|
nagy nehezen befurakodtunka  tömegbe metthez meg hooliékhoz ott voltunk kb 5 percet mert nem birtuk a tömeget és kijöttünk a legfelsö teraszra  ott jöttek ancsa ismerösi :) kinyitották nekünk a  bort és itttunk aztán felhívtam Kennyt és taliztunk vele is :D  1 picit aztán nekünk lépnünk kellet mert hívott mett lementünk otthagytuk öket aztán kimentünk westend elé :D kiültünk Hopáékhoz:)
ottvoltunk oylan 20 percet aztán hívott szandi h menjek be:D jöttek mették is velem be:D köszöntem Sergionak kortinak Dannynek MArcinak meg akiket ismertem:)
aztán hívott Tomi is Késöbb találkoztam vele is meg mimivel=// és ciklonnal mimi sokáig szorosan átöllelt nagyon jol eset.. de nagyon szarul is//=...:S
aztán parytztunk emg midnenxD akkorát estünk dannyvelXDDDDDDDD nagyvolt:D
aztán viszzamentem Kennyhez és ott kavartunk meg midenn...összejöttünk:$
aztán kitaláltam h én még maradni akaork és igy márk ment haza ancsával én meg majd mettel reggel uygvolt igy hát niki is maradt.. aztán elindultunk enni :D ott vmi szöke csávóval veszekedtemXD gecinagyvolt megyek be utána  pasi budba és jön velem szemben steiner kristófXD jajj azt nmei irtam megyek a tetö teraszon és velem szembe gyözikeXD ksssenbbet szakadtamXD

na mind1 aztán ettünk meg midenn elmentünk Imruskáhval cigiért meg piáért:)aztán jöttek vmi nemtommicsodákXD de énekelni kellet beleXD körbe kellet álnia  kamerát és fentleszünk vmi odlalon de gecinagyvoltXD annyira durva h módosítom folyamtosan a bejehyzéseket mert nemjut semmi eszembe::|jah megg a wc-be segítettem hopának felálni1 csajjalXD szegénykével mdinig csak részegen talizokxD:D
jah meg ,megakartam verni vmi szöke gyereket és utána mentem a pasi budba és vmit modnott steiner kristófXD
hihetelen h a gyógyszerek miatt annyi midnen kiestett:|
és mentünk is homolya danihoz házibuli féleségbe:P jovltXD
aztán szakatunk jokat.. aztán mett éjszaka felhívott h ö nemjön haza regel:S de mivel niknek 10 re hazakellet jönnei igy felhívtam szanadit h tunda e kölcsön adni csak szegéyn eltévedtXD és elmetünk flooval érte kaptam is és még1x nagyon köszönöm,(L)
aztán joakat szakaadtunk kicsit üveegeztünk emg ienek:D aztán próbáltunk alundi flooval meg kikivel asszem vhigy igyXD de midenki ránk mászottXD kva nagyvolt:Djokis napvolt nagyo(LL)
aztán eljött a reggel nitával uygvolt h busszal meünkde aztán mégse  igy adott vmi jegyet és avval tudod hazajönni niki is:)
és ugy máris háromnyged 10re beis értünk gecijóvolt(L)
nagyon megbántam volna ha kihagyom az tuti egyzseröen élményvolt:P:D
ime néhány kép:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése