12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 4., péntek

csütörtök este ugy gondoltam nem mek be suliba és bemek ancsához:)
ugy is lett az állomáson várt  MAtt Márk Heni éS ann volt nállunk kannásXD
itunk picit beszélgettünk cigiztünk stb...D
lassan hazamentünk:)
annel jot bezsélgettünkStb:..
És szurtam magmnak alulra 1 inyféket:|
durva volt meert csak hülyéskedtemXD ancsát akartam h szurja..XD lidokainal zsibbaszottam de annyira nem éreztem semmit h az csucs:|
levoltam hülveXD nagyon durva volt:D
aztán ő is szurt magának egyyet:D csak ö fellülre:)
jo kis este volt:D
és alig várom  a ma éjszakátXD ugyanis most háromnyged 1vanXD hajnal..
és várom h mennnyünk ottora : matt márk és Annel(L)Ł
kibaszott jolesz szerintem*-*
bebazsunk mint állat..:/=.. szar is lesz jo is lesz:S
majd eldöl
ime 1 kép a pc-röl:P:D
majd hnapután lesznek ujjabbak^^
kicsit hülyén tartom aszámXD de hát naXDD levolt sokkolvaXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése